Säälittää Suomen köyhät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Seuraan yhtä köyhän perheen elämästä kertovaa blogia ja minua on alkanut todella paljon säälittää köyhät perheet. Kamalinta on katsella miten lapsille tarjoillaan ruokaa aineksista, jotka kuuluvat kaatopaikalle tai joutuvat käymään vain ilmaisissa jutuissa. Mihinkään ei voi maksaa tai mennä laadukkaisiin tapahtumiin kun ei ole rahaa. Suruttaa heidän lasten puolesta paljon.

Vai niin, aika monesti olen täällä nähnyt blogien linkkejä.

Vaikea ottaa kantaa aloitukseesi, jos ei näe, mistä tarkalleen ottaen puhut.

Mielestäni fiksu ihminen hyödyntää esim. vihanneksia monipuolisemmin ja käy ilmaistapahtumissa, koska maksullisuus ei suinkaan aina ole tae laadukkuudesta.
Minusta taas on suorastaan sääli, etteivät lapset pääse mihinkään kivaan kun juostaan vaan metsässä ja se muka on niin kivaa.

Vai niin, aika monesti olen täällä nähnyt blogien linkkejä.

Vaikea ottaa kantaa aloitukseesi, jos ei näe, mistä tarkalleen ottaen puhut.

Mielestäni fiksu ihminen hyödyntää esim. vihanneksia monipuolisemmin ja käy ilmaistapahtumissa, koska maksullisuus ei suinkaan aina ole tae laadukkuudesta.
Hyi hemmetti, en ikinä söisi sellaisia. Laitan nyt tämän linkin, toivottavasti aiheesta saa keskustella linkin jälkeenkin. https://villananna.blogspot.com/2018/07/kukkakaalilehtipiiraset.html

Suomessa ei ole KÖYHIÄ perheitä! Pienet tulot ei ole köyhys, pienelläkin ihminen pärjää ja on olemassa ilmaisia harrastuksia, miksi pitää säälitä toisia se on heidän valinta, töihin aina voi lähteä, perusta yrityksen voi ja aloittaa nollasta, niin kuin monet. Tervellistä ruokaa saa edullisesti, metsästä marjoja ilmaiseksi, sieniä, kala myös saa merestä. Jää myös rahaa tapahtumiin.

Minusta taas on suorastaan sääli, etteivät lapset pääse mihinkään kivaan kun juostaan vaan metsässä ja se muka on niin kivaa.

No sellaista se on, jotkut tykkää juosta metsässä, toiset jossain muualla. Ihmiset tykkäävät eri asioista ja tekevät perheensäkin kanssa eri asioita. On omakin lapseni kritisoinut sitä, ettei mennä kesälomalla ulkomaille. Mutta minä taas haluan olla kesälomalla mökillä, kun meillä kerran sellainen on, ja kun kesällä täälläkin voi uida ja ulkoilla, ja ulkomaille mennään sitten sellaisina ajankohtina, kun Suomessa on kurjempi sää.

No sillehän me emme voi mitään, jos sinua säälittää. Kyseistä perhettä säälisi tuskiin liikauttaa.

Mitä laadukasta aiot muuten tarjota tänään lapsillesi ruoaksi ja mihin rientoihin heitä viedä? :)

Metsässä kirmailu on muuten erinomainen ajanviettotapa, kannattaa kokeilla!

Suomessa ei ole KÖYHIÄ perheitä! Pienet tulot ei ole köyhys, pienelläkin ihminen pärjää ja on olemassa ilmaisia harrastuksia, miksi pitää säälitä toisia se on heidän valinta, töihin aina voi lähteä, perusta yrityksen voi ja aloittaa nollasta, niin kuin monet. Tervellistä ruokaa saa edullisesti, metsästä marjoja ilmaiseksi, sieniä, kala myös saa merestä. Jää myös rahaa tapahtumiin.
Ilmaiseksi ei saa laatua.
ap

Ilmaiseksi ei saa laatua.
ap
No ei todellakaan saa laatua ilmaiseksi, silti kaikille kun rahaa ei ole a ja ö. Jokainen elää niin kuin itse halua, sitten kun lapset kasvaa ehkä he haluavat muuta tehdä ja saavat sen tehdä omilla rahoilla. Itse taas tykkään rahoista kun metsässä oleminen ei ole minun juttu, mutta toinen taas tykkää siellä olla, meitä kun on moneen junaan.

No hienoa, se onkin mukavaa! Keskity nyt sitten siis siihen, ei lapsetkaan tykkää varmaan, jos koko ajan roikut netissä.
:LOL: hyvin sanottu! Itse jos ole venellä ei mulla ees kännykä aina toimii, riippuu toki missä olen ja on siellä muutenkin hankala kirjoittaa tai edes ei tee mieli, miettiä kuinka muut elää, koska jokainen elää niin kuin itse parhaaksi näkee.

:LOL: hyvin sanottu! Itse jos ole venellä ei mulla ees kännykä aina toimii, riippuu toki missä olen ja on siellä muutenkin hankala kirjoittaa tai edes ei tee mieli, miettiä kuinka muut elää, koska jokainen elää niin kuin itse parhaaksi näkee.
Mitä sitten? Mistä sinä tiedät missä tällä hetkellä olen sen veneen kanssa? Meillä ainakin on tapana välillä nousta maihinkin.

Yhteistyössä