Säälin miestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Odelia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Odelia

Vieras
Olen työssä käyvä nainen, tienaan vähän niukemmin kuin mieheni, joka on hyvässä toimessa ja pitää työstään.
Minä olen laiska ja saamaton kotona, en pidä siivouksesta enkä ruoanlaitosta. Mies haluaisi kotiruokaa kun tulee ylitöistä. Olen sanoinut, että siivoa, jos tahdot siistiä ja silitä jos tahdot sileää. En tykkää piikahommista.
Toki minä joskus ruokaa laitan ja ostankin, mutta pieni palkkani kyllä menee pitkälle omiin menihsin. Pitää ostaa lääkkeitä, voiteita ja vaatteitakin.

Rahanmenosta ei riidellä, mutta seksistä kylläkin. Kun olen vähän lihonut, en tykkää riisuutua ja käyn mieluiten saunassakin yksin. Miestä ei painonnousu haittaa yhtään ja lähtee kanssani mieluusti uloskin. MInua vaan ei huvita yhtään.

Kaikki naapurit ovat kateellisia hyvin hoidetusta pihastamme ja sanovat, että kyllä minun kelpaa. Naapuri sanoi, että minun kuuluisi pestä edes auto. Vai niin. Jos mies alkaa komentaa töihin, saatan suuttua pahastikin ja sitä riitaa kestää. Onko avioliitto joku työleiri muka ja onko nainen joku seksiorja?

Olen työssä käyvä nainen, tienaan vähän niukemmin kuin mieheni, joka on hyvässä toimessa ja pitää työstään.
Minä olen laiska ja saamaton kotona, en pidä siivouksesta enkä ruoanlaitosta. Mies haluaisi kotiruokaa kun tulee ylitöistä. Olen sanoinut, että siivoa, jos tahdot siistiä ja silitä jos tahdot sileää. En tykkää piikahommista.
Toki minä joskus ruokaa laitan ja ostankin, mutta pieni palkkani kyllä menee pitkälle omiin menihsin. Pitää ostaa lääkkeitä, voiteita ja vaatteitakin.

Rahanmenosta ei riidellä, mutta seksistä kylläkin. Kun olen vähän lihonut, en tykkää riisuutua ja käyn mieluiten saunassakin yksin. Miestä ei painonnousu haittaa yhtään ja lähtee kanssani mieluusti uloskin. MInua vaan ei huvita yhtään.

Kaikki naapurit ovat kateellisia hyvin hoidetusta pihastamme ja sanovat, että kyllä minun kelpaa. Naapuri sanoi, että minun kuuluisi pestä edes auto. Vai niin. Jos mies alkaa komentaa töihin, saatan suuttua pahastikin ja sitä riitaa kestää. Onko avioliitto joku työleiri muka ja onko nainen joku seksiorja?

Vai niin. Tämä taitaa olla miehen kirjoittama huonohko provo.

Viimeksi muokattu:
Mikäs seksiorja ja talouskone ap kuvittelee olevansa, kun ei mitään tee? Laiska sidukkapissis taitaa olla. Hommatkaa kotiapulainen. Halvimmalla taitaa saada thaikkulasta.

Miksi ap muuten kuvittelee, ettei kotityöt kuuluisi molemmille? Ei kai kukaan siivousta rakasta, mutta siisitä kotia kylläkin.

Etkö sinä pidä työstäsi? Kuulostat katkeralta.

Elämä on valintoja pullollaan. Jos miehesi haluaa tehdä ylitöitä, hän tekee niitä. Kotityöt jakaantuu just niin kuin parisuhteen puoliskoista oikeudenmukaiselta tuntuu. Jos mieheni syytää mulle rahaa vaatteisiin, joihin mulla ei muuten olisi varaa, on mun tehtävä hänelle ruoka valmiiksi tai siivottava koti.

Miehesi pitää ehkä ostaa tupakkaa, olutta ja kurssimatkoja.

Onko sinulla huono itsetunto?
Kaikki naapurit ovat kateellisia hyvin hoidetusta pihastamme ja sanovat, että kyllä minun kelpaa. Naapuri sanoi, että minun kuuluisi pestä edes auto. Vai niin.
Kummallisia naapureita. Etkö ole väleissä heihin? Jos et, onko huono itsetuntosi aiheuttanut sen?

Jos mies alkaa komentaa töihin, saatan suuttua pahastikin ja sitä riitaa kestää. Onko avioliitto joku työleiri muka ja onko nainen joku seksiorja?

Parisuhteessa ei kumpikaan voi komentaa toista töihin. Jos niin yrittää tehdä, itsetunto on surkea ja sellaisesta ihmisestä kannattaa hankkiutua eroon.

Ainoa asia, joka estää huonoitsetuntoisesta puolisosta eroon hankkiutumisen, on itsellä vielä huonompi itsetunto!

Viimeksi muokattu:
Voi sinua nainen ! Jos minulla olisi kunnollinen, hyvä ja ihana aviomies niin minä kyllä erittäin mielelläni tekisin ruokaa, tiskaisin ja siivoaisin hänelle ja meille molemmille, vaikka kävisin töissä.
Minä myöskin saunoisin ja harrastaisin seksiä erittäin mieleläni oman miehen kanssa, sillä minä pidän hellyydestä, läheisyydestä, kiihkeästä ja intohimoisesta seksistä. Rakastelu on rakkauden osoitus toista kohtaan, ja se lähentää miestä ja naista sekä fyysisesti että henkisesti toisiinsa ja ennenkaikkea tunnetasolla.
Minä haluaisin olla miestäni kohtaan hyvä vaimo ja ihana nainen, molempia ihan yhtä paljon.
Mutta nyt olen yksin enkä harrasta mitään yhden yön juttuja, siis irtoseksiä, sillä seksi on kaikkein parasta vakituisessa parisuhteessa.

Voi sinua nainen ! Jos minulla olisi kunnollinen, hyvä ja ihana aviomies niin minä kyllä erittäin mielelläni tekisin ruokaa, tiskaisin ja siivoaisin hänelle ja meille molemmille, vaikka kävisin töissä.
Minä myöskin saunoisin ja harrastaisin seksiä erittäin mieleläni oman miehen kanssa, sillä minä pidän hellyydestä, läheisyydestä, kiihkeästä ja intohimoisesta seksistä. Rakastelu on rakkauden osoitus toista kohtaan, ja se lähentää miestä ja naista sekä fyysisesti että henkisesti toisiinsa ja ennenkaikkea tunnetasolla.
Minä haluaisin olla miestäni kohtaan hyvä vaimo ja ihana nainen, molempia ihan yhtä paljon.
Mutta nyt olen yksin enkä harrasta mitään yhden yön juttuja, siis irtoseksiä, sillä seksi on kaikkein parasta vakituisessa parisuhteessa.
Niin hienosti sanottu, että toivoisin teidän löytävän pian sen parhaan sydänystävän.

Viimeksi muokattu:

kuulostat ihan sellaiselta typerältä sinisilmäiseltä naiselta joka katsoo liikaa kauniit ja rohkeat tv sarjaa plaaaaah!! ;D

Viimeksi muokattu:

Niin ja tässä olisi ohje, että jos vaimo on ennen aina tehnyt kaikkea tuota tyytyväinen hymy huulillaan, niin sitten kun se alkaa näyttää vastahakoiselta niin siinä vaiheessa vaimo ei enää ole onnellinen. Ja miehet vielä väittää, että naiset on vaikeita.

Viimeksi muokattu:

Rahanmenosta ei riidellä, mutta seksistä kylläkin.

No niin, olet siis niin kuin kaikki muutkin täällä Elleissä eli haluat seksiä joka päivä ainakin kerran. Mutta kun et saa, voi kun miehen ja sinunkin pitää käydä töissä.

Minä säälin miestäni oikeasti. Hän on semmoinen masentunut rassu (edelleen siis on, ei ole parantunut). Kun tapasimme, hän tarvitsi lähinnä enemmän tukihenkilöä kuin naista. Minä jouduin ikään kuin oravan pyörään, ja autettuani häntä, en voinut jättää häntä, koska minä olin huolissani miten hän pärjää, jos lähden. Hoidin kaikki hänen asiansa ja autoin häntä, että hän ei luhistuisi kokonaan. Hänellä alkoi mennä koko ajan paremmin ja kaikki mahdollisuudet olivat hänen ulottuvillaan, koska hän oli saanut elämisen perusasiat kuntoon ja oli hyvä työpaikka. Tämä oli onni minulle, koska silloin pääsin eroon vihdoin auttajan roolista.

Tämä kristallilinna sortui aikanaan tietenkin kun mies ei ollutkaan tyytyväinen siihen mitä oli saavuttanut. Kaiken lisäksi hänelle selvisi silloin, että olenkin pienituloinen nainen, jolla on taskussa reikä ja hän alkoikin katsella muihin ilmansuuntiin......... Sen pituinen se.

Viimeksi muokattu:

Kuka nykypäivänä oikeasti vielä uskaltaa harrastaa irtoseksiä?

Viimeksi muokattu:
Minä. Miksei.
Kaikki kuollaan kuitenkin, kuka ei ennen halua hauskaa pitää.

Irtoseksiä en ole harrastanut vuosiin, kun menin naimisiin ja sain lapsen. Nyt kaipaan sitä, kun muutakaan ei saa ja lapsen takia en haluaisi erotakaan.

Irtoseksi kunniaan! Vapaaehtoinen! Mitä pahaa siinä voisi olla.

Yhteistyössä