Saako yh-äiti juoda joka toinen viikonloppu?

Alkuperäinen kirjoittaja vierasss:
Jännä kun yh-äipät aina saa aina negatiivista palautetta, jos edes katsovat sidukka puteliin päinkään

Pitääkö alkaa kulkea kaupassa sellaiset hevosten silmäsuojat päässä ettei näe sivuille tai sitten kiertää kaukaan ne hyllyt joissa alkoholia? Harmi vain kun siinä juomahyllyjen läheisyydessä on muitakin hyllyjä joista voi tarvita jotain, pitää varmaan pyytää henkilökuntaa tuomaan sieltä tarvittavat tavarat. Kyllähän ne ymmärtää ettei yh-äiti voi sinne kaupan osaan mennä. =)

Heti kun vauva syntyy alan yh-äidiksi, saan juoda, lopetan työt ja ei tartte maksaa autonvakuutusmaksuja, perkeleen helppoa B)
Mutta vakavasti sanoen, saa juoda mun puolesta koska vaan, on yh tai ei, kuhan lapset on turvassa! Näin toimin itse!

Jos me erottais miehen kanssa nyt niin en taatusti osais olla joka toinen vkl yksin kotona...että ihan satavarmasti hilluisin tuolla baareissa tai jossain aina joka toinen vkl B) Niin mä kyllähillun nytkin lähes joka toinen vkl,kauhee äiti-ihminen :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ymmärrä miksi ylipäätään pitää juoda.
Eikö sitä hauskaa voi pitää ilman alkoakin.

Aivan! Mutta ei ole kovin yllättävää, että päädytään yh:ksi, jos alko on kuvioissa. Alkoholi on luultavasti näytellyt aiemminkin suurehkoa roolia elämässä, joten..

Hah haa, mitä pullantuoksuista elämää sä oikeen elät?

Sinkut ne baareissa käy, yh on sinkku. Eikö se ole luonnollista bilettää ja etsiä uutta miestä?

Yhteistyössä