Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Saa juoda, mutta jotenkin tuntuu, että pitää olla aika köyhä elämänsisältö, jos kaikki ns vapaaviikonloput menee baarissa notkuten?
Silloin kun itse vietin yh elämää kävin kyllä välillä baareissa, mutta että joka toinen viikonloppu...ei kiitos, oli parempaakin tekemistä.
Kuten jo aiemmin kirjoitin, niin se että juo joka toinen viikonloppu ei automaattisesti tarkoita sitä, että juo koko viikonlopun eikä ole mitään muuta tekemistä...
En ajatellutkaan, että vetäisi koko viikonlopun vaan yhtenä päivänä/ viikonloppu, mutta mun mielestä vaan yksinkertaisesti on liikaa vetää viinaa edes sen 2 kertaa kuussa.
Ei minua henkilökohtaisesti kaivele, vaikka yh joisi joka viikonloppu, kunhan lapset olisivat hyvässä hoidossa, mutta ainakaan omalle kohdalleni en voisi tuota ajatellakaan.
Ja edelleenkään en voi käsittää, mikä siinä baarissa notkumisessa on NIIN hienoa, että sitä pitää jopa kahdesti kuussa tehdä. Ja se hillitön krapula vielä seuraavana päivänä :$
Paljon mieluummin käyn vaikka pelaamassa hohtogolffia tai hakkaamassa bilistä. Siitä ei tule seuraavalle päivälle pahaa oloakaan![]()
Itselläni on treenit 4-5 kertaa viikonlopun aikana, joten sekin vähän rajoittaa, mutta tätä juuri tarkoitan. Minulla on parempaakin tekemistä viikonloppuisin, kun ottaa kuppia.
Mutta tosiaan, ei minulle travitse selitellä, kukin taplaa tyylillään, tämä on minun tyylini.
Mä ajattelin samalla tapaa kuin sinä, kun olin parisuhteessa. Sinäkin kai olet?