Saako yh-äiti juoda joka toinen viikonloppu?

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Saa juoda, mutta jotenkin tuntuu, että pitää olla aika köyhä elämänsisältö, jos kaikki ns vapaaviikonloput menee baarissa notkuten?

Silloin kun itse vietin yh elämää kävin kyllä välillä baareissa, mutta että joka toinen viikonloppu...ei kiitos, oli parempaakin tekemistä.

Kuten jo aiemmin kirjoitin, niin se että juo joka toinen viikonloppu ei automaattisesti tarkoita sitä, että juo koko viikonlopun eikä ole mitään muuta tekemistä...

En ajatellutkaan, että vetäisi koko viikonlopun vaan yhtenä päivänä/ viikonloppu, mutta mun mielestä vaan yksinkertaisesti on liikaa vetää viinaa edes sen 2 kertaa kuussa.

Ei minua henkilökohtaisesti kaivele, vaikka yh joisi joka viikonloppu, kunhan lapset olisivat hyvässä hoidossa, mutta ainakaan omalle kohdalleni en voisi tuota ajatellakaan.

Ja edelleenkään en voi käsittää, mikä siinä baarissa notkumisessa on NIIN hienoa, että sitä pitää jopa kahdesti kuussa tehdä. Ja se hillitön krapula vielä seuraavana päivänä :$

Paljon mieluummin käyn vaikka pelaamassa hohtogolffia tai hakkaamassa bilistä. Siitä ei tule seuraavalle päivälle pahaa oloakaan :D

Itselläni on treenit 4-5 kertaa viikonlopun aikana, joten sekin vähän rajoittaa, mutta tätä juuri tarkoitan. Minulla on parempaakin tekemistä viikonloppuisin, kun ottaa kuppia.

Mutta tosiaan, ei minulle travitse selitellä, kukin taplaa tyylillään, tämä on minun tyylini.

Mä ajattelin samalla tapaa kuin sinä, kun olin parisuhteessa. Sinäkin kai olet?

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Saa juoda, mutta jotenkin tuntuu, että pitää olla aika köyhä elämänsisältö, jos kaikki ns vapaaviikonloput menee baarissa notkuten?

Silloin kun itse vietin yh elämää kävin kyllä välillä baareissa, mutta että joka toinen viikonloppu...ei kiitos, oli parempaakin tekemistä.

Kuten jo aiemmin kirjoitin, niin se että juo joka toinen viikonloppu ei automaattisesti tarkoita sitä, että juo koko viikonlopun eikä ole mitään muuta tekemistä...

Kyl tarkottaa! Perjantaina aamulla pitää jo alottaa ja jatkaa sunnuntai-iltaan asti!

Tuohon mä en ole koskaan pystynyt :x :x :x Olenko siis huono yh?

Et, vaan sä selkeesti valehtelet. Kaikki yh:t tekee noin kuin kirjoitin!

No nyt mullekin tuli identiteettikriisi, koska en mä voi olla yh kun en pysty ryyppäämään noin! :'( :'( :ashamed: :/

Mä pystyn mutta kun mulla on se auto :headwall:

Tosin en mä vielä oo ees yyhoo :snotty:

[Ja edelleenkään en voi käsittää, mikä siinä baarissa notkumisessa on NIIN hienoa, että sitä pitää jopa kahdesti kuussa tehdä. Ja se hillitön krapula vielä seuraavana päivänä :$

Mä tykkään baarissa olemista niin paljon, että olen osa-aikaisesti töissä siellä :whistle: :D Ja tulee siellä työpaikalla oltua muutenkin, kun käy työkavereita katsomassa. Baari ei ole sama asia kuin känni.

No mulla on lapsi melkee joka toinen viikonloppu hoidossa ja yleensä sillon perjantaisin käyn baareissa, mutta illan juontimäärä on yleensä se kaks siideriä, jaksaa herätä aamulla ja tehdä kaikkea muutakin kivaa :) Ja mun melkee kaikki kaverit taas viettää nää pe illat baarissa, niin sinne menen sitten istuskelemaan :)
Että en kyllä näe mitään pahaa siinä koska ihan varmaan ne isitkin juo niinä viikonloppuina kun lapset on taas äidillä.

En ajatellutkaan, että vetäisi koko viikonlopun vaan yhtenä päivänä/ viikonloppu, mutta mun mielestä vaan yksinkertaisesti on liikaa vetää viinaa edes sen 2 kertaa kuussa.

Ei minua henkilökohtaisesti kaivele, vaikka yh joisi joka viikonloppu, kunhan lapset olisivat hyvässä hoidossa, mutta ainakaan omalle kohdalleni en voisi tuota ajatellakaan.

Ja edelleenkään en voi käsittää, mikä siinä baarissa notkumisessa on NIIN hienoa, että sitä pitää jopa kahdesti kuussa tehdä. Ja se hillitön krapula vielä seuraavana päivänä :$

Paljon mieluummin käyn vaikka pelaamassa hohtogolffia tai hakkaamassa bilistä. Siitä ei tule seuraavalle päivälle pahaa oloakaan :D

Itselläni on treenit 4-5 kertaa viikonlopun aikana, joten sekin vähän rajoittaa, mutta tätä juuri tarkoitan. Minulla on parempaakin tekemistä viikonloppuisin, kun ottaa kuppia.

Mutta tosiaan, ei minulle travitse selitellä, kukin taplaa tyylillään, tämä on minun tyylini.

Mä ajattelin samalla tapaa kuin sinä, kun olin parisuhteessa. Sinäkin kai olet?

Kyllä, nyt olen mutta tämä sama ajatusmalli on ollut päässäni myös ennen parisuhdettani.

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:

Kyl tarkottaa! Perjantaina aamulla pitää jo alottaa ja jatkaa sunnuntai-iltaan asti!

Tuohon mä en ole koskaan pystynyt :x :x :x Olenko siis huono yh?

Et, vaan sä selkeesti valehtelet. Kaikki yh:t tekee noin kuin kirjoitin!

No nyt mullekin tuli identiteettikriisi, koska en mä voi olla yh kun en pysty ryyppäämään noin! :'( :'( :ashamed: :/

Mä pystyn mutta kun mulla on se auto :headwall:

Tosin en mä vielä oo ees yyhoo :snotty:

Eli ellet sä ole YH, etkä AUTO, niin ootko sä sitten JUOPPO?

juu auto myyntiin niin pääset niillä rahoilla baariin, eikun...ei.. Eihän yh-äiti voi mennä baariin kun sillä on ne lapset...ja v-mäinen ex ja exanoppi...ja muutenkin niin kurja elämä... ja lapset...

Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
juu auto myyntiin niin pääset niillä rahoilla baariin, eikun...ei.. Eihän yh-äiti voi mennä baariin kun sillä on ne lapset...ja v-mäinen ex ja exanoppi...ja muutenkin niin kurja elämä... ja lapset...

Nii...ja sit vielä ne lapset, älä unohda niitä.
Lapset!

ja naapurin muorit kyttää mitä tekee, juorut leviää ympäri maakuntaa. :xmas:

[Ja edelleenkään en voi käsittää, mikä siinä baarissa notkumisessa on NIIN hienoa, että sitä pitää jopa kahdesti kuussa tehdä. Ja se hillitön krapula vielä seuraavana päivänä :$

Mä tykkään baarissa olemista niin paljon, että olen osa-aikaisesti töissä siellä :whistle: :D Ja tulee siellä työpaikalla oltua muutenkin, kun käy työkavereita katsomassa. Baari ei ole sama asia kuin känni.

Niin, no onhan se vähän eri asia olla siellä duunissa, kuin asiakkaana. Meikäläinenkin on siellä tiskin toisella puolella joskus töitä painanut hetken. Ymmärrän baareissa olemisen paljon paremmin, mikäli sitä ei liitetä alkoholiin...itse lähinnä ajattelin nyt sitä alkoholin käyttöä tässä kohtaa.

öh.. miks pitää juoda niin paljon et tulee krapula? :o mä käyn baareissa tanssimassa.. kotona, olohuoneessa tanssahtelu nyt vaan ei ole sama asia ja tanssilavoilla ei ole mulle viel tarjoiltavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

öh.. miks pitää juoda niin paljon et tulee krapula? :o mä käyn baareissa tanssimassa.. kotona, olohuoneessa tanssahtelu nyt vaan ei ole sama asia ja tanssilavoilla ei ole mulle viel tarjoiltavaa.

Monelle se krapula tulee ihan vain 2-3 alkoholiannoksen jälkeen, eli ei valitettavasti ole ihmisen itsensä päätettävissä, minkä alkoholiannosmäärän jälkeen krapula saa tulla.

Ketjussa kysyttiin saako yh juoda joka toinen viikonloppu...nyt kaikki vaahtoavat siitä, että pitääkö baarissa juoda. Ei tietenkään pidä, mutta siitä juomisestahan nyt nimenomaan oli tässä ketjussa kyse, eikö?

Oikeesti mä en käsitä tätä haloota Yh-äitien elämästä... Miks ei samallalailla puhuta niistä viikonloppu isistä ja niiden tekemisistä? Onko se jonkinlaista kateutta vai mitä....(ydinperheiden puolelta) Ihmettelin sitä jo silloin, kun olin itse yh, ei mun elämä niin ihmeellistä ollut, kävin töissä ja lapsi oli hoidossa ja meillä oli auto :) (eli olinko sittenkään yh...) ja välillä kävin baarissa, kun lapsi oli isällään.

Oikeesti mä en käsitä tätä haloota Yh-äitien elämästä... Miks ei samallalailla puhuta niistä viikonloppu isistä ja niiden tekemisistä? Onko se jonkinlaista kateutta vai mitä....(ydinperheiden puolelta) Ihmettelin sitä jo silloin, kun olin itse yh, ei mun elämä niin ihmeellistä ollut, kävin töissä ja lapsi oli hoidossa ja meillä oli auto :) (eli olinko sittenkään yh...) ja välillä kävin baarissa, kun lapsi oli isällään.

Et sä voinut olla yh, koska sulle oli se auto :| :hug: Selviätkö nyt tästä kriisistä? Me voimme antaa vertaistukea :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

Monelle se krapula tulee ihan vain 2-3 alkoholiannoksen jälkeen, eli ei valitettavasti ole ihmisen itsensä päätettävissä, minkä alkoholiannosmäärän jälkeen krapula saa tulla.

Ketjussa kysyttiin saako yh juoda joka toinen viikonloppu...nyt kaikki vaahtoavat siitä, että pitääkö baarissa juoda. Ei tietenkään pidä, mutta siitä juomisestahan nyt nimenomaan oli tässä ketjussa kyse, eikö?

mä ainakin tiedän paljonko voin juoda saamatta krapulaa.. se että juon ei tarkoita et olisin räkä poskella. juoda voi myös lienee omat rajat huomioon ottaen ja kohtuudella? kävi baarissa tai ei..

Voihan sitä juoda vaikka vain pari siideriä :whistle: Jos menee baariin ja juo vain vähän ja tekis sen joka toinen v.loppu, niin kyllä siitäkin nousee haloo ja juorutaan, että joku tekee noin.

Mun puolesta saa juoda sillon kun lapset on isällään :) Mitäs se muille kuuluu mitä sitä tekee vapaa-ajallaan. Aina näitä jeesustelijoita riittää. Älä välitä vaan ota huikka ja heilu ja hyvää vappua =)

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Mun puolesta saa juoda sillon kun lapset on isällään :) Mitäs se muille kuuluu mitä sitä tekee vapaa-ajallaan. Aina näitä jeesustelijoita riittää. Älä välitä vaan ota huikka ja heilu ja hyvää vappua =)

Ja edelleen, mä en puhunut itsestäni vaan yleisesti asiaa mietin....

ymmärrä tätä keskustelua ollenkaan..jos lapsi on hyvässä hoidossa niin äiti saa tehdä mitä huvittaa. Jännä kun yh-äipät aina saa aina negatiivista palautetta, jos edes katsovat sidukka puteliin päinkään. Eipä ne ydinperheetkään aina ole mitään loisto perheitä. Kuinkahan monessa perheessä tänäkin vappuna lapset joutuvat katsomaan kun isä ja äiti "vähän" tissuttelee. Pahimmassa tapauksessa on kauhea riita päällä ja isi käy äitiin kiinni. Seuraavana päivänä mustasilmä äiti potee krapulaa ja isikin on huonossa jamassa, tuskin on lapsilla hauskaa!
Miten kummassa ydinperhe on aina kaiken kattava ihanne..?

Ja edelleen: vastasin sun kysymykseen saako yh äiti juoda jokatoinen vkl??
Kunhan toivotin hyvät vaput puhuit sit itsestäs tai naapuristas.

Ja edelleen: vastasin sun kysymykseen saako yh äiti juoda jokatoinen vkl??
Kunhan toivotin hyvät vaput puhuit sit itsestäs tai naapuristas.

Älä välitä vaan ota huikka ja heilu Tuosta saa kyllä sen kuvan, että just mua tarkoitetaan tai jotain muuta tässä ketjussa kirjoittanutta.... :whistle:

Yhteistyössä