Entäs vuokralla asuvat JA työtätekevät, vai onko niitä olemassakaan?Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:Eikös se virallinen kanta täällä ole, että asuntolainalliset ja työtä tekevät naiset ei saa hankkia lapsia.
ei oleAlkuperäinen kirjoittaja Lex:Entäs vuokralla asuvat JA työtätekevät, vai onko niitä olemassakaan?Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:Eikös se virallinen kanta täällä ole, että asuntolainalliset ja työtä tekevät naiset ei saa hankkia lapsia.
Mua ei oo olemassa.. nyyh.. :'(Alkuperäinen kirjoittaja +:ei oleAlkuperäinen kirjoittaja Lex:Entäs vuokralla asuvat JA työtätekevät, vai onko niitä olemassakaan?Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:Eikös se virallinen kanta täällä ole, että asuntolainalliset ja työtä tekevät naiset ei saa hankkia lapsia.
Entäs minä, asutaan vuokralla, ja olen työtä tekevä kotiäiti jolla on 4 lasta!!!Alkuperäinen kirjoittaja Lex:Entäs vuokralla asuvat JA työtätekevät, vai onko niitä olemassakaan?Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:Eikös se virallinen kanta täällä ole, että asuntolainalliset ja työtä tekevät naiset ei saa hankkia lapsia.
Eikä mua, mutta sittenhän ei varmaan tarvitse maksaa sitä vuokraakaan B)Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mua ei oo olemassa.. nyyh.. :'(Alkuperäinen kirjoittaja +:ei oleAlkuperäinen kirjoittaja Lex:Entäs vuokralla asuvat JA työtätekevät, vai onko niitä olemassakaan?Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:Eikös se virallinen kanta täällä ole, että asuntolainalliset ja työtä tekevät naiset ei saa hankkia lapsia.
Mut hei, sittenhän mun ei tarvii mennä aamulla duuniinkaan!!
Häätö tai lapset pois, sanon minä.Alkuperäinen kirjoittaja äiti x 4:Entäs minä, asutaan vuokralla, ja olen työtä tekevä kotiäiti jolla on 4 lasta!!!Alkuperäinen kirjoittaja Lex:Entäs vuokralla asuvat JA työtätekevät, vai onko niitä olemassakaan?Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:Eikös se virallinen kanta täällä ole, että asuntolainalliset ja työtä tekevät naiset ei saa hankkia lapsia.
häätö meille heti
täällä on kyllä yksi tosin oma on etsinnän alla ollu jo pitkään, ei vaan meinaa löytyä mieleistä kotia.siihen asti vuokralla kun oma löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja +:ei oleAlkuperäinen kirjoittaja Lex:Entäs vuokralla asuvat JA työtätekevät, vai onko niitä olemassakaan?Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:Eikös se virallinen kanta täällä ole, että asuntolainalliset ja työtä tekevät naiset ei saa hankkia lapsia.