V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Riippuu pankista. Itse en esim. OP:ssa saanut edes käteisautomaattikorttia verkkopankkitunnuksista puhumattakaan, kun danske bankista sain koko setin luottokorttia lukuunottamatta.
Muistaakseni pelkkiä pankkikortteja ei enää myönnetä, se on sitten visa elektron.
Miten ne eroaa toisistaan, pelkkä pankkikortti ja electron??? eikös tuo electron ole juuri ns. pankkikortti, kortti jolla maksetaan vain ja ainoastaan suoraan tililtä? ei luottoa.
?
ja eikös tuo kortti haukuttu täällä teinien kortiksi jota kukaan "normaali" aikuinen ei käytä...
Mullakin muistaakseni tuo on, en kyllä oo käyttänyt kuin vuosia sitten pari kertaa, maksan käteisellä tai netissä kaikki. Eli ostan melkein kaiken netistä, mies käy ruokakaupassa töiden jälkeen kaupungissa.
"Pelkällä pankkikortilla" tarkoitetaan kai automaattikorttia, jolla voi vain nostaa käteistä. Sellaisia ei enää myönnetä. Visa Electronilla maksettaessa varmistetaan joka kerta, että tilillä on katetta. Electronilla ei siis voi ylittää tiliä.
Ei saa luottotiedoton debit-korttia. Just itse hain (OP) ja luottotiedottomuus oli selitys, etteivät myöntäneet sitä.
Ei saa luottotiedoton debit-korttia. Just itse hain (OP) ja luottotiedottomuus oli selitys, etteivät myöntäneet sitä.
Ehkä sinulle ihan hyvä ettet törsää kaikkeaJuu ei saa Debittiä OP:sta enään, nyt jännätään saanko edes visa electronia.