s-pankin visa debit/credit kortti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kauan teillä on mennyt että olette saaneet kortin?!
kun mulla on kyllä tuo visa debit kortti ja luottotiedot menneet ajat sitten eli onko tuo mun kortti sit niinkuin electron?ei ne mitään s-pankissa kyllä sanoneet kun tilausta tuohon toiseen korttiin tehtiin?eikös sen heti saa tietää jos jotain luotollista korttia hakee,et saako vaiko ei...

Ei saa heti tietää, koska S-Pankki ei sitä päätöstä tee, vaan luottoyhtiö. Eli ne sun korttipaprut käsitellään jossain muualla.
Ja se, onko sun korttis niinkun electron, riippuu pitkäti sun omista valinnoista, ja mahdollisesti myös niistä luottotiedoista. Eli electronhan tekee maksettaessa tarkistuksen, että tilillä on rahaa. Tuo debit kortti on taas niinkuin pankkikortti, eli ei tee tarkistusta, ellet ole itse niin halunnut. Tai sit mahd jossain luottohäiriötilanteissa kai ne voi pankista sen tarkistuksen "pakottaa" laittamaan.

Sun olis pitänyt hakea vaan debit-korttia. Et sä tietenkään luottokorttia saa jos luottotietosi eivät oo kunnossa. Luulis että sieltä otetaan suhun yhteys ja selvitetään asia ja jos et jaksa odottaa niin otat tietty itse yhteyttä. S-pankilla ei ole Visa Electronia. Kattele tuolta s-pankin verkkosivulta lisätietoa ja yhteystietoja:)

mä kävinkin kattomassa sun puolesta: "Mikä on käsittelyaika uudelle korttitilaukselle?
Kortti toimitetaan sinulle noin 2-3 viikon kuluessa hakemuksen tekemisestä. Mahdollisista tilapäisesti pidemmistä toimitusajoista tiedotetaan S-Pankin verkkosivuilla."

Normipankista ei saa debit-korttiakaan jos on luottotiedot menneet, eli mites tuolta?

Ja mä en kyllä saanut s-ryhmältä kun pelkän bonuskortin, eli saan kerätä meidän tilille rahaa mutta en saa käyttää niitä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kauan teillä on mennyt että olette saaneet kortin?!
kun mulla on kyllä tuo visa debit kortti ja luottotiedot menneet ajat sitten eli onko tuo mun kortti sit niinkuin electron?ei ne mitään s-pankissa kyllä sanoneet kun tilausta tuohon toiseen korttiin tehtiin?eikös sen heti saa tietää jos jotain luotollista korttia hakee,et saako vaiko ei...

No et sinä mitään Visaa saa jos ei ole luottotietoja kunnossa!

Alkuperäinen kirjoittaja j:
Normipankista ei saa debit-korttiakaan jos on luottotiedot menneet, eli mites tuolta?

Ja mä en kyllä saanut s-ryhmältä kun pelkän bonuskortin, eli saan kerätä meidän tilille rahaa mutta en saa käyttää niitä :kieh:

eikö sulla ole nettipankkitunnuksia s-tilille?

Yhteistyössä