V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Mä sain viikon. Kolme leikattiin kerralla. Kyllä saat vähintään sen poistopäivän, jos huomaat pyytää. Kaikki ei kirjoita automaattisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja papu:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Mä sain viikon. Kolme leikattiin kerralla. Kyllä saat vähintään sen poistopäivän, jos huomaat pyytää. Kaikki ei kirjoita automaattisesti.
riippuu miten hammas poistetaan..
jos vaan vetästään..ei siitä nyt sairaslomaa heru...
leikkaus voi olla eri juttu
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Mä sain viikon. Kolme leikattiin kerralla. Kyllä saat vähintään sen poistopäivän, jos huomaat pyytää. Kaikki ei kirjoita automaattisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja björn:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Mä sain viikon. Kolme leikattiin kerralla. Kyllä saat vähintään sen poistopäivän, jos huomaat pyytää. Kaikki ei kirjoita automaattisesti.
Viikon?? Mä sain viikon sairaslomaa kun olin keuhkokuumeessa, mutta ei puhettakaan että jostain hampaanpoistosta!Multa leikattiin samanaikaisesti kaksi (eri puolilta) ja olin jo illalla töissä. Sama kun viimeksi vedettiin, puoli tuntia tuppo suussa ja takaisin töihin. Ja olen asiakaspalvelutyössä.
Pakko kysyä että mitä sulla kävi siinä leikkauksessa, kun et ollut työkykyinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:No jo kome isoa hammasta leikataan, niin on suu kyllä aika turvonnut ja kipeä. Ei mitään sellasta että laikkaus olis mennyt huonosti tms.
Siloin olin asiakaspalvelussa en tosiaan halunnu verinen tuppo suussa istua palvelemassa asiakkaista. Musta ei ole fiksuakaan. Jokainen tavallaan.