Saako vielä baby bagin

Heeei... minulla on jäänyt nyt jotain tärkeää saamatta! Olin OYSissa aluksi osastolla 11 (ennen synnytystä siis) ja siellä näin niitä Libero-kasseja hyllyssä, jonka reunassa oli lappu: ota tästä vauvallesi kun lähdette kotiin.

No, synnytyksen jälkeen meninkin osastolle 13, jossa en kasseja nähnyt. Kotiin lähtiessä asia oli jo unohtunut. Harmin paikka. Mitähän lie menetin?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2006 klo 15:45 Pömppiäisen äiti kirjoitti:
Heeei... minulla on jäänyt nyt jotain tärkeää saamatta! Olin OYSissa aluksi osastolla 11 (ennen synnytystä siis) ja siellä näin niitä Libero-kasseja hyllyssä, jonka reunassa oli lappu: ota tästä vauvallesi kun lähdette kotiin.

No, synnytyksen jälkeen meninkin osastolle 13, jossa en kasseja nähnyt. Kotiin lähtiessä asia oli jo unohtunut. Harmin paikka. Mitähän lie menetin?
Samoin mulla jäi saamatta, ku en heti ottanut kun näin lapun, sitte unohtu. Sairaala eri mutta lapuilla sieläkin ilmotettiin, typerää. Eikö niitä voinut antaa tai sanoa lähtöpäivänä.
 
Mäki olin vuosi sitten Oyssissa eka 11:lla ja sit synnytyksen jälkeen 13:lla ja kyllä niitä kasseja oli ihan kummallakin osastolla.
Paitsi että siellähän on tosiaan 13:1 ja 13:2 joten en sit tiiä jos siel toisel puolel ei ollukaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2006 klo 07:57 jeps kirjoitti:
No näyttää olevan joka puolella saatavilla kassi, mutta mitäs siellä kassissa sitten on?
Liberon Newborn-vaippoja muutama kpl, lasten kirja, natusan-puhdistuspyyhkeitä semmosessa toilettilaukussa, hajusteeton bioluvil-näytepakkaus, Extrafilmiltä kameraan filmi + kuvapusseja+tarjouksia ja sit oli vielä joitain esitteitä ja liittymiskuponkeja kirjakerhoon jne. Lisätköön joku jos jotain unohdin.
Ja nämä kaikki on pienessä lilassa Libero laukussa. Ja KYSillä ainakin näkyivät roikkuvan valmiina vauvasängyn säätönupissa!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2006 klo 11:18 Hassu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2006 klo 07:57 jeps kirjoitti:
No näyttää olevan joka puolella saatavilla kassi, mutta mitäs siellä kassissa sitten on?
Liberon Newborn-vaippoja muutama kpl, lasten kirja, natusan-puhdistuspyyhkeitä semmosessa toilettilaukussa, hajusteeton bioluvil-näytepakkaus, Extrafilmiltä kameraan filmi + kuvapusseja+tarjouksia ja sit oli vielä joitain esitteitä ja liittymiskuponkeja kirjakerhoon jne. Lisätköön joku jos jotain unohdin.
Ja nämä kaikki on pienessä lilassa Libero laukussa. Ja KYSillä ainakin näkyivät roikkuvan valmiina vauvasängyn säätönupissa!
Siinähän ne kaikki tuli ja ainakin Tyksissä kassi tuodaan synnytyssalista lähtijöille
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2006 klo 10:16 VimpulaPompula kirjoitti:
Kyssissä saatiin -04 synnytyssalista lähdettäessä liberokassin ja osastolta sai ottaa pamperssin kassin. Mitenkän lie nyt kun mennään huhtikuussa? =)
En tiedä Pampersista, mutta äitipoliltahan saa Muumi-kassin...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2006 klo 02:04 sebuni kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2006 klo 11:18 Hassu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2006 klo 07:57 jeps kirjoitti:
No näyttää olevan joka puolella saatavilla kassi, mutta mitäs siellä kassissa sitten on?
Liberon Newborn-vaippoja muutama kpl, lasten kirja, natusan-puhdistuspyyhkeitä semmosessa toilettilaukussa, hajusteeton bioluvil-näytepakkaus, Extrafilmiltä kameraan filmi + kuvapusseja+tarjouksia ja sit oli vielä joitain esitteitä ja liittymiskuponkeja kirjakerhoon jne. Lisätköön joku jos jotain unohdin.
Ja nämä kaikki on pienessä lilassa Libero laukussa. Ja KYSillä ainakin näkyivät roikkuvan valmiina vauvasängyn säätönupissa!
Siinähän ne kaikki tuli ja ainakin Tyksissä kassi tuodaan synnytyssalista lähtijöille
Unohdinpas yhden, tais siellä olla vielä joku pieni puteli jotain Natusan voidetta/pesuainetta!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2006 klo 15:45 Pömppiäisen äiti kirjoitti:
Heeei... minulla on jäänyt nyt jotain tärkeää saamatta! Olin OYSissa aluksi osastolla 11 (ennen synnytystä siis) ja siellä näin niitä Libero-kasseja hyllyssä, jonka reunassa oli lappu: ota tästä vauvallesi kun lähdette kotiin.

No, synnytyksen jälkeen meninkin osastolle 13, jossa en kasseja nähnyt. Kotiin lähtiessä asia oli jo unohtunut. Harmin paikka. Mitähän lie menetin?

olin itse myös osastolla 13 ja oli niitä liberokasseja siinä hyllyssä, tosin ei lappua ei mitään, ei edes mainittu et sais ottaa. utelias mieheni kysyi onneks hoitajalta niin sanoi et tottakai ottakaa! siellä oli muistaakseni vaippanäytteitä, kylpyöljyä, jotain muitakin näytteitä ja mainoslappuja..onhan se sisältö tullutkin jo tuolla ed. viesteissä lueteltua.

niin ja lisäisin että olin 13:2:lla.


mamma ja luka 1kk16pv

:)

 

Yhteistyössä