P
puuh
Vieras
Ikää 30v.,kolme pientä(7,4,3)tyttöä ja avioliitossa 7.vuotta..Töissä aherran arkena,mies käy vuorotyössä.Oppisopimuksella olen ja nyt kesällä eri paikassa kesätöissä.Kuljen pitkin yötä töissä,ihan miten pystyn miehen vuorojen lomassa..Vain,että saataisiin pidetty edes melkein sama elintaso kuin "normaalisti",muutenhan olisin tietty voinut kesän hengähtääkin..Kesä menee näin tässä.Missään reissuissa ei käydä,ei 5km kauempana(mummulassa).Ei me olla koskaan reissuissa käytykään,ei edes miehen kanssa koko yhdessäolon aikana.Niin eipä siihen ole kerennyt tottuakaan.Kahdenkeskinen aika on vähentynyt vuosien saatossa mutenkin,kun vaikea saada kolmelle hoitajaa.Molemmat mummut asuu lähellä,muuttaa kun se on niin iso homma ruveta kyselemään ja anomaan,että otatteko..Ikinä kun eivät sieltäkään päin ehdota niin ei jaksa..
Minusta vaan on nyt kesällä alkanut tuntumaan,että hitto kuinka tylsää tämä elämä on!Ehkä valitan turhasta,mutta kun olen sellasita sorttia,että tykkäisin liikuskella tuolla jne.Ei ole minulla edes ajokorttia niin ei päästä lasten kanssa kotipihaa kauemmas ilman miestä kuskina..
( Ja se kun ei usein jaksa mihinkään lähteä,vuorotyöläistä väsyttää aina..Olen kohta lopen uupunut,kun ei mitään vaihtelua ikinä..Töistä ja kotia AINA..
PERKELE!Kohta otan ja lähden jonnekin kauaaaaas pois ihan yksin..Niin,unissani..
Minusta vaan on nyt kesällä alkanut tuntumaan,että hitto kuinka tylsää tämä elämä on!Ehkä valitan turhasta,mutta kun olen sellasita sorttia,että tykkäisin liikuskella tuolla jne.Ei ole minulla edes ajokorttia niin ei päästä lasten kanssa kotipihaa kauemmas ilman miestä kuskina..
PERKELE!Kohta otan ja lähden jonnekin kauaaaaas pois ihan yksin..Niin,unissani..