N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nuppu:Tässä oisin kakkua tekemässä ja tekis mieli pistää siihen tuoreita mansikoita....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen kokki ammatiltani ja kaikki ulkomaalaiset pakaste marjat kuten vadelma ja mansikka ovat kiellettyjä kakuissa kaikille.... Pitää olla ehdottomasti kotimaisia tai 90 asteessa kuumennettuja.
Niin mietin onko eri kun ovat tuoreita
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mielenkiintoisena seikkana mainitsen ettà suomessa suuri osa mansikankerààjistà on ulkomaalaisia
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mielenkiintoisena seikkana mainitsen ettà suomessa suuri osa mansikankerààjistà on ulkomaalaisia
Ja liittyy tähän nyt miten?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:joo-o... No eipä sillä väliä kuka ne kerää...
Ulkoimailla vaan usein marjat kastellaan jätevedellä ja sen seurauksena on suuri ruokamyrkytys vaara....
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mielenkiintoisena seikkana mainitsen ettà suomessa suuri osa mansikankerààjistà on ulkomaalaisia
tottakai liittyy hygieniaan.... koska en ole rasisti, en vàànnà rautalangasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Turmaliini:Luulisi, että niissä voi olla jotain säilöntäaineita, joten siksi varmaan moni on varovaisempi ulkomaalaisten kuin kotimaisten mansikoiden kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mielenkiintoisena seikkana mainitsen ettà suomessa suuri osa mansikankerààjistà on ulkomaalaisia
tottakai liittyy hygieniaan.... koska en ole rasisti, en vàànnà rautalangasta![]()
niin, eiköhän se suurempi vaara noissa marjoissa ole kuitenkin säilöntä/torjuntaaineet ja säilytys/kuljetusolosuhteet ja -matkat, eikä sen poimijan hygienia...Ja olet mitä olet, mutta kommenttisi on ainakin rasistinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:ok. olen rasisti myòs koska tiedàn ettà suomalisessa ja italialaisessa hygieniessa on peruseroja... yllàttàvàà kyllà, puolin ja toisin. erilaisuus ei ole mielestàni rasistia, mutta kukin mààrittelee rasismin tavallaan. itse kysymykseen: itse pesen tuoreet mansikat niin italiassa kuin suomessakin
Alkuperäinen kirjoittaja hoh hoh:Alkuperäinen kirjoittaja nuppu:Tässä oisin kakkua tekemässä ja tekis mieli pistää siihen tuoreita mansikoita....
Ostaako joku ulkomaisia tuoreita mansikoita sillä kilohinnalla vain pakkaseen ?
vähän rajaa tohon kotimaisuuden ylistämiseen, euroopassa minäkin olen parhaat mansikkani syönyt.
Alkuperäinen kirjoittaja kotitalousope:Juuri tuon jätevesikastelun takia ulkomailta tulleet marjat pitäisi kuumentaa ennen syömistä. Onhan niissä tietty myös säilöntäaineita enemmän kuin kotimaisissa, mutta tuo jätevesi bakteereineen tekee niistä ns."vaarallisia".
Itse kyllä myös sorrun syömään tuoreeltaan noita ulkolaisia marjoja, mutta pesen ne todella hyvin ennen sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:ok. olen rasisti myòs koska tiedàn ettà suomalisessa ja italialaisessa hygieniessa on peruseroja... yllàttàvàà kyllà, puolin ja toisin. erilaisuus ei ole mielestàni rasistia, mutta kukin mààrittelee rasismin tavallaan. itse kysymykseen: itse pesen tuoreet mansikat niin italiassa kuin suomessakin
Voi hyvä luoja..niinpäniin..mutta onhan toi toki ihan linjassa muiden kommenttiesi kanssa, joita olen lukenut.