Mitä tehdä jos ostaja ei ota rahoja takaisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siis mitä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23409302]Annat ostajalle kaksi vaihtoehtoa, eli 1) Lähetät hänelle rikkoutuneen tuotteen ja sovitte yhdessä hinnan alennuksen. 2) Ostaja ilmoittaa sinulle tilinumeronsa. Ilmoitat nämä vaihtoehdot ostajalle, ja myös sen, että muuta et asiasta suostu enää keskusteleman. Ja et myöskään keskustele. Ostaja voi itse valita mieluisamman vaihtoehdon.[/QUOTE]
Tätä minäkin suosittelen.

Ja negaan laitat asiallisen kommentin, että rikoit vahingossa purkaessasi postitusta varten.

En minä mikään provo ole :D
En ole sanonut että mitään syytettä saa, mutta kyllä siitä ikävä selvittely voi tulla.
Mun mielestä on kaikista fiksuinta että kirjoitat mailin tyyyliin että valitettavasti tuote on rikkoontunut pakatessa (ohessa kuvat) ja mikäli edelleen haluatte tuotteen voin toimittaa sen ja antaa alennusta hinnasta. Mikäli haluatte purkaa kaupan toimitattehan tilinumeronne.

Tämän jälkeen on ihan turha uhkailla poliisilla, hänellä on kaksi vaihtoehtoa ja parempaan et pysty. Tarkoitin vain ettei kannata jättää tuotetta toimittamatta ja vaan vaatia tilinumeroa, mikäli hän haluaa rikkinäisen tuotteen niin saamansa pitää!

En minä mikään provo ole :D
En ole sanonut että mitään syytettä saa, mutta kyllä siitä ikävä selvittely voi tulla.
Mun mielestä on kaikista fiksuinta että kirjoitat mailin tyyyliin että valitettavasti tuote on rikkoontunut pakatessa (ohessa kuvat) ja mikäli edelleen haluatte tuotteen voin toimittaa sen ja antaa alennusta hinnasta. Mikäli haluatte purkaa kaupan toimitattehan tilinumeronne.

Tämän jälkeen on ihan turha uhkailla poliisilla, hänellä on kaksi vaihtoehtoa ja parempaan et pysty. Tarkoitin vain ettei kannata jättää tuotetta toimittamatta ja vaan vaatia tilinumeroa, mikäli hän haluaa rikkinäisen tuotteen niin saamansa pitää!

siis kun olen laittanut että tuoteista on rikkoontunut purkaessa 2,kuvat liitteenä ja kaupanpurku ehdotus missä tilinumero jne.
tämä vaatii uutta tilalle että mentävä ostamaan.
eli ei kelpaa mitkään alennukset tai muut,mitä sie et hokaa tuosta?

Alkuperäinen kirjoittaja siis mitä?;23409613:
siis kun olen laittanut että tuoteista on rikkoontunut purkaessa 2,kuvat liitteenä ja kaupanpurku ehdotus missä tilinumero jne.
tämä vaatii uutta tilalle että mentävä ostamaan.
eli ei kelpaa mitkään alennukset tai muut,mitä sie et hokaa tuosta?

No siis kijroitat mailin niin kuin edellisessä viestissä neuvoin ja jos ei näihin suostu niin sitten vaan odottelet poliisilta yhteydenottoa ja heille sinulla on sitten tuo viesti esitettävänä jossa olet enemmän kuin kohtuullisesti antanut ostajalle mahdolliset vaihtoehdot. Uusia hän ei voi vaatia sinua ostamaan, mutta rikkinäisen voi vaatia lähettämään.

Yhteistyössä