Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NiksiNella:Vaikuttaako turvallisuuteen millään lailla jos sen päällisen tekee itse?
Mekin kyseltiin kerran aktaan päällistä ja melkein samalla hinnalla olisi saanut uuden penkin :/
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja NiksiNella:Vaikuttaako turvallisuuteen millään lailla jos sen päällisen tekee itse?
Mekin kyseltiin kerran aktaan päällistä ja melkein samalla hinnalla olisi saanut uuden penkin :/
Mun mielestä ohjeissa sanotaan, että EI SAA missään tapauksessa tehdä itse. Liekö paloturvallisuuden kannalta vaiko minkä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:omia päällisiä!!kaveri oli just saanu sakot kun oli omatekemä päällinen!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja NiksiNella:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:omia päällisiä!!kaveri oli just saanu sakot kun oli omatekemä päällinen!!!!
Miten tämä on mahdollista?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:omia päällisiä!!kaveri oli just saanu sakot kun oli omatekemä päällinen!!!!