Saako tekstiviestit jotenkin paperille????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sara

Vieras
Huutonetissä tullut ensimmäinen todellinen kolaus ja kallis puku jäi tulematta, olen tekemässä rikosilmoitusta ja varmuuden vuoksi ottaisin tekstiviestit paperille vai onnistuuko mitenkään? Kertokaa miten, kiitos.

Mut yhtä lailla kuin bluetoothia käyttämällä sen voi naputtaa koneelle itse kaikkine tietoineen, vaikea vaan tuolla aidosti siirtämälläkin todistaa että se on oikeasti se viesti eikä sitä ole muokattu, jos joku asiaa alkaa epäilemään. Itelle tuli ekana mieleen ottaa valokuva kännykässä olevasta tekstistä digikameralla, ja jos teksti ei mahdu samaan ruutuun niin ottais kuvat "limittäin" että jo edeltävässä kuvassa ollutta tekstiä on seuraavassakin kuvassa.

Joo toi kamera oli hyvä idea! Mun appi ukko otti riitatilanteessa kuvat kännykän viestistä ja tosi selvästi näkyi tekstit. Kannattaa kyllä näyttää siellä poliisi asemalla ne bviestit. ne ottaa varmaan myös itselleen niistä kuvat(?)

Minä taas tulostin kuvan kun yks ukko lähtetti kuvaviestillä otoksen alapäästää. Jos kerrankin vielä lähestyy mua niin painatan síitä kuvasta postikortteja koko läänille :kieh:

Yhteistyössä