Alkuperäinen kirjoittaja Nöpönen:
no koettakaa saada asiaan ratkaisu piakkoin, koska luulisi ainakin että on hämmentävää lapsen kannalta, jos joinain iltoina saa isin ja äitin viereen tulla ja joinain iltoina siitä rangaistaan. Minä antaisin kyllä tulla viekkuun!
Juu siis me ollaan nyt ööh.. kesällä tuo kerrossänky meille tuli.. eli muutamia kuukausia? yritetty poikaa saada nukkumaan omaan sänkyynsä.. sitä ennen samaa pinnasänkyyn. Mutta se oli aina sitä hyssyttelyä, huutoa, ja siis semmosta lapsen väsytystä että mä en jotenkin usko, että tuo taktiikka meillä niin toimisi, että kyllä ne oppii kun vaan jaksaa sen tuhat kertaa viedä eikä anna periksi. Määrätietoisesti on siis aina viety poika omaan sänkyyn kun sieltä tulee pois ja varotettu et jos vielä kerran tuut niin nurkkaan joudut ja sinne on sit joutunut.. mut ei auta, ei.
Eli siis homma ei ole esim. mennyt niin, että viime viikolla ja toissapäivänä ei saanut tulla viereen mutta tänään sai ja huomenna taas ei saa
nyt vaan mä en jaksa enää tota nukkurallia. Joskus on kyllä jääny nukkumaan kiltisti, mutta silloin on joko ollut niin sairaan väsynyt jo valmiiksi tai sitten meille on juuri ostettu uusi satu-cd