Saako teillä perheenjäsenet kotona piereskellä missä huvittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysynpä nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25641559]Pierut ei valitettavasti aina (ainakaan meillä) tule sellaisella ennakkovaroituksella tai viiveellä että joka ainoa kerta ehtisi siirtyä pois toisten ihmisten välittömästä läheisyydestä, siinä ei juokseminen auta kun tulee jo eikä aina pysty pidättämäänkään riittävän pitkään että ehtisi loitommalle.[/QUOTE]

No siis jokainen kai tajuaa, että tuommonen tilanne on ihan eri kuin se, että YHTENÄÄN päästelee mätämunia perseestään.

[QUOTE="a p";25641633]mutta jos perheessä jotakin todella HAITTAA se, että toinen piereskelee yhtenään? Jos siis pierut oikeesti haisee? Eikö sua haittais istua jatkuvassa paskan hajussa?[/QUOTE]

ei ilmeisesti ku oon vieläki miehen kanssa yhdessä :laugh:

Arvatkaapa ahdistaako, kun on semmoinen vatsa, että jos yhtään lipeät syömään tiukan ruokavaliosi ohitse, on mahassa sellainen sota että oksat pois. Vaikkei päästelekään muiden kuullen niin pörisee siellä MAHASSA niin että siltä kuulostaa :( Ja sitten pidetään possuna ja epäkohteliaana. Ihanaa.

Ihan vaan nyt selvennyksenä, että jos piereskelee vapaasti se ei silti tarkoita sitä, että koko ajan olisi joku pierusinfonia talossa päällä.
Voi pierasta vaikka kerran viikossa, mutta pointti kai oli se, että päästääkö sen pierun siinä missä sattuu silloin olemaan vai meneekö esim.vessaan pieremään. :D

Ihan vaan nyt selvennyksenä, että jos piereskelee vapaasti se ei silti tarkoita sitä, että koko ajan olisi joku pierusinfonia talossa päällä.
Voi pierasta vaikka kerran viikossa, mutta pointti kai oli se, että päästääkö sen pierun siinä missä sattuu silloin olemaan vai meneekö esim.vessaan pieremään. :D

Ihan turha selitellä siellä, kyllä meillä haisi koko rakennus ulosteelta kun sinä täällä kävit! KIITOS VAAN!

[QUOTE="a p";25641681]No siis jokainen kai tajuaa, että tuommonen tilanne on ihan eri kuin se, että YHTENÄÄN päästelee mätämunia perseestään.[/QUOTE]

Meillä ei ole ketään joka kotona ollessaan haisisi ihan yhtenään, koko ajan, aina ja kaikkialla. Teillä ilmeisesti on? Kannattaisi varmaan oikeasti kiinnittää niihin syömisiin huomiota jos tilanne on noin paha.

Antaa paukkua vaan. "Ei pirä ilimoja pirätellä" - sanooShrek.

Ruoka/kahvipöytä,toisen nenä eteen ei tartte tulla turisemaan,mutta muuten antaa paukkua.. Ja olen koittanut opettaa,että vieraita kun on,niin pylly ei soi - suht hyvin ovat oppineet: menevät vessaan ja tulevat hetken perästä pois.

Mä oon maailman pahin pierujen panttaaja, musta piereskely on todella kuvottavaa oli se sitten kuinka perhepiirissä tahansa!

Mieheni on taas todella kaasuinen ja yrittää parhaansa mielikseni ja olen siihen tyytyväinen vaikka monesti se jää yrityksen tasolle :D

Lapset sen sijaan niin pieniä että heihin oon välttänyt tartuttamasta tota pidättely asiaa ettei tuu vatsaongelmia. Kyllä näitä ehtii opetella vähän myöhemminkin :)

Meillä oli alun alkaen miehen kanssa jotenkin sallittua hänen piereskelynsä.. se oli kuin taidetta :) Hän sai sen oikeesti kuulostamaan joltain helvetin musisoinnilta ettei mitään rajaa, mutta annas olla kun kerran itse päästin oikein kunnon saundit ja vielä venytin itseäni vastakkaiseen suuntaan, jotta sain sen ulos voimalla, ni johan meni äijäki kalpeaksi: " Hyi saa**na!!, kui sä kehtaat?". Sen koommin ei ole hänkään persauksiaan revitellyt mun kuullen.

Ei saa. Tenavaa nyt on vielä hankala kieltää mutta mies.. sopii painua joko vessaan rupisemaan tai tupakalle tai "roskia viemään". Yksin jos on kotona niin paukutelkoon kuka missä lystää. Minusta piereminen on ällöä vaikka kuinka porsas perheestä olenkin. Itse panttaan vaikka vatsa kipeänä enkä halua ketään muutakaan kotiini haisemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;25641166:
Meillä mies tuhnuttelee kotona missä sattuu.. ja usein. Todella epäkohteliasta ja ällöttävää.
Mielestäni kyllä sen verran pitää opettaa jo lapsena tapoja että ottaa muut ihmiset huomioon!

meillä on sitte samanlaiset miehet... :D

Yhteistyössä