Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:n "ystävä":No kiitos sulle että laitoit tämän tänne!! En halua että muut tuovat vessaamme bakteereja ym pöpöjä, siksi kukaan ei käytä vessaamme kuin me itse!!
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Tottakai saa, sitähän varten se on. Ja ne pöpöt kyllä kulkeentuu muuallekin huoneistoon kuin vain sinne vessaanErotuksena vain se että minä en olisi ap:n tilalta alkanut kysellä vessaa (ja saako sinne mennä) vaan olisin kööränny pitkin tupaa etsien sitä itse. Mitähän ap:n "ystävä" olis tässä kohtaa tehny, ihmisbarrikadin oven eteen estäen meidän sinne menon?
Alkuperäinen kirjoittaja rene:Mä olen samaa mieltä, että ei hän ihan terveeltä kuulosta... Ja varsinkin kun ette asu naapuritalossa, vaan jouduit lähtemään autolla kotiin vaikka lapsella on pissahätä!Käsittämätöntä!!
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja rene:Mä olen samaa mieltä, että ei hän ihan terveeltä kuulosta... Ja varsinkin kun ette asu naapuritalossa, vaan jouduit lähtemään autolla kotiin vaikka lapsella on pissahätä!Käsittämätöntä!!
Mä olisin varmaan ollu niin bitch että jos olis ollu kyse poikalapsesta, olisin tuumannu porraspääs että anna mennä vaanSiinä olis mamman ruusupuskat tai mitä lie nokkosia onkaan, saanu lannotetta a la naturel :saint:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Näin:Jos se on vastoin niiden uskonnollisia tapoja? Se on mahdollista. Uskonnolliset tavat selittää millaisen käytöksen vain, usko pois. Ehkä jo pissahädästä puhuminen on niiden mielestä siveetöntä, joten te siinä tapauksessa loukkasitte niitä. Ota ensi kerralla selvää onko sallittua puhua ja käyttäytyä noin, vai pitäisikö vain pidätellä.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ei saa. Vieraiden pitää ottaa oma potta mukaan. Ja luonnollisesti myös vievät myös tuotoksensa mukanaan. :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ei saa. Vieraiden pitää ottaa oma potta mukaan. Ja luonnollisesti myös vievät myös tuotoksensa mukanaan. :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ei saa. Vieraiden pitää ottaa oma potta mukaan. Ja luonnollisesti myös vievät myös tuotoksensa mukanaan. :attn:
Sitähän vois tuottaa suoraan muovikassiin sit![]()