Saako teidän vessassa käydä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
me asutaan leikkipuiston vieressä ja meillä on käyneet vessassa lasten kaverit, satunnaistutut ja jopa läheinen pph hoitolapsineen. :D ja saa käydä jatkossakin.

Vieraat, remonttimiehet yms saavat käydä meillä vessassa.

Mutta jos joku tulee soittamaan ovikelloa ja pyytää päästä vessaan (siis joku muu kuin lasten kaveri tms) niin kieltäytyisin kohteliaasti ja kävisin avaamassa kerhotalon oven, siellä on pesutupa ja vessa.

Tottakai saa, sitähän varten se on. Ja ne pöpöt kyllä kulkeentuu muuallekin huoneistoon kuin vain sinne vessaan :whistle: Erotuksena vain se että minä en olisi ap:n tilalta alkanut kysellä vessaa (ja saako sinne mennä) vaan olisin kööränny pitkin tupaa etsien sitä itse. Mitähän ap:n "ystävä" olis tässä kohtaa tehny, ihmisbarrikadin oven eteen estäen meidän sinne menon?

Mä olen samaa mieltä, että ei hän ihan terveeltä kuulosta... Ja varsinkin kun ette asu naapuritalossa, vaan jouduit lähtemään autolla kotiin vaikka lapsella on pissahätä! :o Käsittämätöntä!!

tottakai saa käydä!
mä ymmärrän että ihminen voi olla tosi neuroottinen oman kotinsa ja varsinkin vessan suhteen mutta ei sitten pidä kutsua ihmisiä kylään :headwall:

mä en missään tapauksessa menis tuollaisen ihmisen luokse enää kylään.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Tottakai saa, sitähän varten se on. Ja ne pöpöt kyllä kulkeentuu muuallekin huoneistoon kuin vain sinne vessaan :whistle: Erotuksena vain se että minä en olisi ap:n tilalta alkanut kysellä vessaa (ja saako sinne mennä) vaan olisin kööränny pitkin tupaa etsien sitä itse. Mitähän ap:n "ystävä" olis tässä kohtaa tehny, ihmisbarrikadin oven eteen estäen meidän sinne menon?

:D

Niin, olisikohan sitten syynä jonkinlainen bakteerikammo. Huh, pitääköhän hän mua ja lapsiani saastaisina :D Ihme juttu kun hän itse kutsui meidät kylään. Luuliko hän että lapsilla ei ehtisi tulla vessahätä? Outoa... Äh, tekisi mieli kysyä häneltä mutta tuskin kehtaan...

Alkuperäinen kirjoittaja rene:
Mä olen samaa mieltä, että ei hän ihan terveeltä kuulosta... Ja varsinkin kun ette asu naapuritalossa, vaan jouduit lähtemään autolla kotiin vaikka lapsella on pissahätä! :o Käsittämätöntä!!

Mä olisin varmaan ollu niin bitch että jos olis ollu kyse poikalapsesta, olisin tuumannu porraspääs että anna mennä vaan :whistle: Siinä olis mamman ruusupuskat tai mitä lie nokkosia onkaan, saanu lannotetta a la naturel :saint: :laugh:

• Tykkää
Reactions: Joxu
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja rene:

Mä olisin varmaan ollu niin bitch että jos olis ollu kyse poikalapsesta, olisin tuumannu porraspääs että anna mennä vaan :whistle: Siinä olis mamman ruusupuskat tai mitä lie nokkosia onkaan, saanu lannotetta a la naturel :saint: :laugh:

Poika hän on. Joo tuo olisikin ollut hyvä... :D

Tottakai saa kyläpaikassa käydä vessassa! Olisiko kyläpaikan emännällä jonkinlainen neuroosi tms. kyseessä, jos noin käyttäytyi? Pakko-oireisilla on joskus kovin hämmästyttäviä tapoja, joita ei voi muut käsittää.. Hyvän ystäväni mies sairastu joku vuosi sitten ja silloin "vieraiden" kohtaaminen oli hänelle todella mahdoton paikka. On kyllä sittemmin päässyt eroon ongelmastaan ja ei haittaa enää sosiaalista kanssakäymistä millään (ainakaan ulkopuolisille näkyvällä) tavalla.

Jos se on vastoin niiden uskonnollisia tapoja? Se on mahdollista. Uskonnolliset tavat selittää millaisen käytöksen vain, usko pois. Ehkä jo pissahädästä puhuminen on niiden mielestä siveetöntä, joten te siinä tapauksessa loukkasitte niitä. Ota ensi kerralla selvää onko sallittua puhua ja käyttäytyä noin, vai pitäisikö vain pidätellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin:
Jos se on vastoin niiden uskonnollisia tapoja? Se on mahdollista. Uskonnolliset tavat selittää millaisen käytöksen vain, usko pois. Ehkä jo pissahädästä puhuminen on niiden mielestä siveetöntä, joten te siinä tapauksessa loukkasitte niitä. Ota ensi kerralla selvää onko sallittua puhua ja käyttäytyä noin, vai pitäisikö vain pidätellä.

:headwall: :headwall: Just joo, kyllä kusella käynti pitäs olla niin normaali ettei siitä tarvii kuiskaten puhua että pssst, voisko, pystyskö, kuule kykeniskö mitenkään :headwall: Vai housuihinko pitäs kusta? Etenkin kun kyse on ollut pienestä lapsesta jolle ei ole voitu edes vastata että miksei voi.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ei saa. Vieraiden pitää ottaa oma potta mukaan. Ja luonnollisesti myös vievät myös tuotoksensa mukanaan. :attn:

Juu kakkapussia mukaan vaan :laugh: Nehän voi sit jättää sinne naapurin tienpäähän, niinhän ne kunnon koiraulkoiluttajatkin tekee :saint:

Enpä ole ikinä kuullut vastaavasta. Olisikohan niillä jotkut huumekasvatukset vessassa. En keksi, mitä muutakaan salattavaa voisi olla. Pakkohan sitä vessaan on päästä. Tuollaiseen paikkaan en toistamiseen menisi kylään.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ei saa. Vieraiden pitää ottaa oma potta mukaan. Ja luonnollisesti myös vievät myös tuotoksensa mukanaan. :attn:

Sitähän vois tuottaa suoraan muovikassiin sit :D

Joo siis se sellanen käsiveskaan mahtuva potta johon laitetaan muovipussi. Kaikille mammoille laukkuun kun kylään menee :D

Yhteistyössä