Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olen ottanut teinien kanssa ihan tarkoituksella sen linjan, että kotoa saavat tietyn summan ja sillä pitää sitten harrastukset ja huvitukset kustantaa. Mä en ole pohjaton lompakko mutta en jaksa myöskään tapella teinin kanssa siitä, mikä menoerä on "järkevä". Ovat oppineet ainakin sen, että raha ei kasva puussa, mutta ei ole kenenkään perheenjäsenen syy, ettei kasva. Rahasta ei siis ole ikinä tarvinnut noiden kahden kanssa riidellä. Ovat oppineet säästämään ja tekemään töitä tienatakseen "toimeentulotukensa" lisäksi extraa. Meillä on ollut erinomaisen hyvä ratkaisu. Jos se kuukausiraha ei riitä, tulevat kysymään, mitä voisi tehdä tienatakseen lisää. Ja nyt isompana tietty ovat tehneet oikeita töitäkin. Junnu pisti just viimeset 250 euroa menemään ja taloyhtiön pihaan on ilmestynyt roskalava. Sopivaa korvausta vastaan junnu aivan varmasti tyhjentää kaikki romut parvekkeelta sinne roskalavalle B)Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:ok. Niin no meillä jos menee leffaan tai jotain niin me maksetaan, että meneehän sitä rahaa kuitenkin sitten enempi kun se 10?.
Mutta harvoinpa tyttö menee menoihin jotka maksaa.
=)