Saako teidän autoa käyttää ostoskärry stopparina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Klonkku harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
Mun autoa ei saa käyttää, mutta mä käytän muiden autoja. Ja yleensä etsin kärryn, joka on irrallaan, ettei tarvitse kolikkoa laittaa. Silloin voin jättää sen kärryn nojaamaan siihen jonkun auton keulaan, eikä tarvitse lähteä kuskaamaan sitä kärryparkkiin.

Idiootti.
Kärryparkit onkin usein kaukana. Kannattaa pysyä kotona jos noin laiskottaa.

Sori vaan kaikille.Minä tein näin viimeksi. Ku oli vauva matkassa ja huusi täyttä kurkkua ja vettä tuli taivaan täydeltä. Jätin kylmän rauhallisesti kärryt vieättä ku kärryparkki oli okeesti kaukana.

Jos on noin uusavuton vauvan kanssa, kannattaa jäädä suosiolla kotiin.

No ei todellakaan saa!
Ja jos jonkun nään niin tekevän, voisin vaikka tasapuolisuuden nimissä "vähäsen vaan varovasti nojata sivupeiliin" :whistle:

Ei tulis mieleenkään käyttää omaakaan autoa kärrystopparina. Niissä kärryissä on jarrut ja jos ei sitä älyä käyttää niin voi sitten käyttää stopparina vaikka omaa jalkaa.
Ei se niin vaikeeta voi olla!!

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Ego:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Ego:
En mä osaa huudella takas mitään hävyttömyyksiä. Olen NIIN kilttikin. :saint: :whistle: :kieh:

Ja mä hämmästyin niin kovaa, että jäin suu auki toljottamaan :o Siis joku kolhii mun autoa kärryillä ja kun siitä ystävällisesti sanon, alkaa se huutamaan mulle :o :o :o

:o . Olipas röyhkee ihminen. :o . Vaikka mä oon kiltti ihminen oikeesti, niin oisin jo saanut karseen laakin jos tilanne ois tollanen.Mitä se huuteli sulle?

"Kyllä mä kuule tiedän mitä mä teen, turhaa sä siinä märiset hienoissa hepeneissäs, jos sulla on varaa ostaa ihan uus auto niin sulla on varmaan varaa maalauttaakin se jos tarvii, enkä mä edes naarmuttanut sitä. Törkeetä alkaa noin mäkättämään vieraille ihmisille ilman mitään hyvää syytä! Jne. ei kirjoitettuna mikään paha, mutta se vittumainen äänensävy ja vintura ruma naama irvessä.

Ilmiselvä katkeroitunut palstamamma....

Yhteistyössä