Mä näin kaupassa ostoskärryt...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeps
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jeps

Vieras
... joissa oli se vauvan istuin ja se oli unohdettu parkkipaikalle, ja mun piti siirtää niitä ennenkuin uskalsin ajaa autoni parkkiruutuun ja ajattelin heti että voi ei, voi ei sitä vastuutonta perhettä joka jätti ne kärryt siihen parkkipaikalle ja voi ei, voi ei sitä seuraavaa pienokaista joka joutuu käyttämään näiti pakokaasun kyllästämiä ostoskärryjä mutta pidin itseäni todella hyvänä kansalaisena ja olin todella kiitollinen vanhemmiltani perimästä älystä ja ymmärryksestä ja oivaltamisen kyvystä, että tajusin siirtää ne ostoskärryt enkä vaan röyhkeästi ajanut parkkiruuttuun siilläkin vaaralla että kolhin kärryjä tai kolhin autoani.
ostoskärryt ovat muuten aika kalliita, iso investointi kauppiaalle, ja niin on kallis meidän autokin, eli korvaamatonta vahinkoa olisi molempii tullut, vaikka lapset on kyllä semmosia, minkä arvoa ei voi mitata millään auton tai ostoskärryn hintamittarilla, mutta tän jutun pointti oli siis se, että onneksi mä en ole ostoskärry.

olet oikeassa, pitäisi jaksotella, olisi helmpompi lukea, mutta kun olin aika kiihtyneessä mielentilassa, siis vähän järkyttynytkin siitä, mitä kaupassa kohtasin.
piti tulla tänne heti kertomaan, en ennättänyt edes kauppakasseja purkamaan.

Meidän pitäisi vakavamminkin oikeasti alkaa pohtia kaikkia niitä ilmiöitä, joita kohtaamme ruokakaupassa.
Ne klassiset on jo ruodittu moneen kertaan:
Rumasti puettuja lapsia.
Vanhoja naisia.
Vammaisia lapsia.
Väsyneitä äitejä.
Kiukuttelevia lapsia.

mutta entäs:
Tarjouskorissa yksinäinen pariton kenkä
Oluttölkit pahvikääreessä
Tyttöjen vaaterekkiin eksynyt yksinäinen pojan vaateparsi
Unohdetut ostoskärryt
Vemputtavarenkaiset ostoskärryt