Saako teidän ukot saunoa toisten eukkojen kanssa?

Esim. jossain illanistujaisissa. Alasti. Ilman, että työ ootte ite mukana.
Saako?

Saaminen on ehkä vähän väärä ilmaus, en tarkoita mitään lupien kyselemisiä tässä... Saavatko ne saunoa ilman, että vaimo vetää herneenpalkoja nenään aiheesta?

Saahan tuo tehdä mitä haluaa, mutta eri asia on pitäisinkö minä niistä tekemisistä :kieh:

Kimppasaunomisesta en kauheasti diggggailisi ja ukko tietää sen. Eli jos kömpisi silti sinne lauteille niin herneet lentelisi varmasti joko siitä saunmisesta tai siitä, että tekee tahallaan jotain mikä loukkaa mua :LOL:

vieras
Kahden jonkun toisen naisen kanssa? Ei todellakaan ja vetäisin nenääni koko hernemaan moisesta tempauksesta. Meilläpäin ei ole tapana muutenkaan saunoa sekajoukoin, niin pahastuisin joka tapauksessa jos mieheni saunoisi alasti naisseurassa joka en ole minä.

Mä oon kai outo, mutta mua ei asia häiritsis. Kai tuo osaa sit olla puheissaan ja teoissaan vielä niin vakuuttava, etten ole ollut työpaikan saunailloista ym huolissani... Toisaalta taas itte en ehkä viitsis mennä muitten miesten kanssa saunaan :)

mie
Ei ikimaailmassa. Mutta sellaista ei tarvitse pelätä; minulla on fiksu mies, ja molemminpuolinen kunnioitus pelaa. Koska niin on asian laita, mies ja minä mennään ja tehdään vapaasti asiat. Yhteisymmärryksessä, yhteisiä parisuhteen sääntöjä noudattaen:)

Yhteistyössä