mulla ei oo kokemusta rivitaloasumisesta,niin mietin sitten että saakohan tämmösen uudehkon rivarin pihan aidata? vai haittaako se jotenki yleisilmettä taijotain?
:ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Sisko tota aikasemmin selvitteli, kun aiko sellasta matalaa aitaa koiria varten. Lupa pitää olla taloyhtiöltä ja naapureilta. Niin ainakin heillä. Eivätkä saaneet lupaa :/
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Sisko tota aikasemmin selvitteli, kun aiko sellasta matalaa aitaa koiria varten. Lupa pitää olla taloyhtiöltä ja naapureilta. Niin ainakin heillä. Eivätkä saaneet lupaa :/
mä kans just koiran ja lasten takia mietin sitä aitaa...voi olla ettei sais tehä ku ei kerta kellään muullakaan oo :/
ja eikai sitä nyt mihinkään taloyhtiön kokouksiin pääse ilman että asuu tossa jo? :/ enkä aijo ostaa sellasta johon sitä aitaa ei saa tehä...
On se vanhemmissakin. Tää on rakennettu 1985 eikä saa pihoihin rakennella ylimääräisiä aitoja tai muutakaan. Päätös ei ole taloyhtiön vaan Vantaan kaupungin.Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:varmaan tämmösissä uusissa taloissa on tarkkaa tuo :|
olis niin huoletonta ku vois takaovesta kulkee ilman että joko lapset tai koira karkaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:On se vanhemmissakin. Tää on rakennettu 1985 eikä saa pihoihin rakennella ylimääräisiä aitoja tai muutakaan. Päätös ei ole taloyhtiön vaan Vantaan kaupungin.Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:varmaan tämmösissä uusissa taloissa on tarkkaa tuo :|
olis niin huoletonta ku vois takaovesta kulkee ilman että joko lapset tai koira karkaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Lupa pitää olla taloyhtiöltä ja naapureilta. Niin ainakin heillä. Eivätkä saaneet lupaa :/
Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:Mä soittaisin taloyhtiön hallituksen puheenjohtajalle, voi olla vaikka että aidasta on jo päätetty. Silloin kun mä asuin rivarissa, niin tehtiin kokouksessa päätös että kaikki pihat aidataan, taloyhtiö hoiti urakoitsijan. Portin sai sitten itse tehdä jos halusi (etukäteen määrätynlaisen) tähän päädyttiin siksi että ulkoilme pysyy yhtenäisenä ja perusteluina aitaamiselle oli se että lapset pysyy omilla pihoillaan, rajat selkeämmät, jokainen saa oman rauhan ja jälleenmyynti arvokin paraneeEli siinä sulle kättä pidenpää neuvotteluihin .