Meidän 1v on tiistai-aamusta asti ollu kuumeessa. Kuume nousi 2 tunnissa aamupäikkäreiden aikaan yli 38. Sitä kuumetta on sitten pidelly enemmän ja vähemmän tässä aikana, mutta eilen likka sai kuumekouristuksen ja eikun ambulanssilla sairaalaan. Mä oikeesti säikähdin niiiinnn paljon :'( Sitä en kellekään toivois, ja vaikkei se vaarallinen olekaan niin onhan se silti pelottavaa.
Nyt mietin koko ajan, että tuleeko se uudestaan ja millon.. ja et oonko silloin täällä yksin vai kuopuksen kanssa, vai onko mieski kotona. Mitä jos se tulee keskellä yötä enkä mä herää? Ja ennenkaikkea se että meenkö lukkoon enkä osaakaan tehdä mitään. Mulla on oikeesti niin paljon kysymyksiä :ashamed: Kuumelääkkeeksi saatiin nyt Pronaxen ja kohtauslääkkeeksi Stesolid.
Onko teillä kokemusta tästä..?
Nyt mietin koko ajan, että tuleeko se uudestaan ja millon.. ja et oonko silloin täällä yksin vai kuopuksen kanssa, vai onko mieski kotona. Mitä jos se tulee keskellä yötä enkä mä herää? Ja ennenkaikkea se että meenkö lukkoon enkä osaakaan tehdä mitään. Mulla on oikeesti niin paljon kysymyksiä :ashamed: Kuumelääkkeeksi saatiin nyt Pronaxen ja kohtauslääkkeeksi Stesolid.
Onko teillä kokemusta tästä..?