Ääntely seksin aikana ym., ja uusi suhde!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuli mieleen tostaÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tuli mieleen tostaÄ;27779905:
Itselle osui nyt toi kohta et " jos ette oo ikinä kokenu intohimoa alussakaan", niin jotenki on niin outo tilanene kun mulla olis himoa sitä miestä kohtaan, mutta tuntuu ettei sitä saa näyttää???
En osaa sitä muuten kuvailla.
Ja ehkä/kai sekin mua haluaa, mutta ei sit kai kuitenkaan sillee et olisin jotenki tyytyväinen.
Ja kaipa se himokin tästä tosiaan laantuu jos ei jutut yhteen mee.

Ja kiitos huolenpidosta peppujen suhteen :)

Yritäpä ottaa asia ihan suoraan puheeksi. Sano, että haluaisit näyttää, kuinka paljon häntä haluat, mutta et uskalla, koska pelkäät hänen reaktiotaan. Ja kerro, että pelkäät miehen tukahduttavan seksuaalisuutesi. Pelkäät, että hyvä juttu kaatuu siihen, että toivotte seksiltä eri asioita. Jokainen voi luopua hyvän puolison vuoksi joistain asioista, olla epäitsekäs, mutta liiasta luopuminen ei johda muuhun kuin umpikujaan. Suosittelen avoimuutta ja rehellisyyttä. Jos siitä on seurauksena ero, tiedät, ettei tämä ihminen ollut sinulle oikea alunpitäenkään. Mutta aina on mahdollisuus, että miesystäväsikin tahtoo kokeilla jotain muuta, mutta tarvitsee vain aikaa. Et sinä ainakaan voi noita ajatuksia ja tunteita loputtomiin sisälläsi pitää. Pitäähän teidän jutella. Ihminen helposti jämähtää johonkin kaavaan, jossa ei sitten loppupeleissä viihdy itsekään, mutta asian muuttaminen vaan tuntuu niin paljon pelottavammalta kuin uhka puutumisesta ja kasaan kuivumisesta. Et saa näitä asioita selville muuta kuin selvittämällä ne suoraan. Toivon teille kaikkea parasta!

Ps. Minusta on mahtavaa, että nainen on rohkea ja toteuttaa itseään myös eroottisesti. Jos olet valmis ottamaan riskin sen anuksen suhteen, olet takuulla myös valmis haistattamaan pitkät niille, jotka kehoittavat tekemään jotain muuta, joten tee niin kuin parhaaksi näet :D

Olen naimisissa tuollaisen ap:n miehen kaltaisen tapauksen kanssa. Ihana mies, täydellinen isä lapsille, paras ystäväni, turvallinen tukeni ja todella rakas.
Mutta seksuaalisesti niin saakelin tylsä :( alussa luulin että totun siihen, tai että saan miehen muuttumaan hieman kokeilunhaluisemmakdi, villimmäksi ja "rajummaksi". Mutta ei.
Olemme olleet 6 vuotta yhdessä, ja neljän yhteisen vuoden jälkeen huomain löytäväni ja saavani toiselta mieheltä seksuaalisesti KAIKEN minkä voin haluta ja toivoa.
Menin siis pettämään, ajauduin suhteeseen tuon toisen kanssa. Kerroin miehelleni ja sain anteeksi.
Liittomme on muuten hyvä, mut seksi on edelleen niin tylsää, ettei mua huvita ollenkaan :(
Pitikin mennä kokeilemaan toista, nyt en saa mielestäni sitä totuutta, että toisen kanssa seksi oli täydellistä.

[QUOTE="Pöh";27779984]Olen naimisissa tuollaisen ap:n miehen kaltaisen tapauksen kanssa. Ihana mies, täydellinen isä lapsille, paras ystäväni, turvallinen tukeni ja todella rakas.
Mutta seksuaalisesti niin saakelin tylsä :( alussa luulin että totun siihen, tai että saan miehen muuttumaan hieman kokeilunhaluisemmakdi, villimmäksi ja "rajummaksi". Mutta ei.
Olemme olleet 6 vuotta yhdessä, ja neljän yhteisen vuoden jälkeen huomain löytäväni ja saavani toiselta mieheltä seksuaalisesti KAIKEN minkä voin haluta ja toivoa.
Menin siis pettämään, ajauduin suhteeseen tuon toisen kanssa. Kerroin miehelleni ja sain anteeksi.
Liittomme on muuten hyvä, mut seksi on edelleen niin tylsää, ettei mua huvita ollenkaan :(
Pitikin mennä kokeilemaan toista, nyt en saa mielestäni sitä totuutta, että toisen kanssa seksi oli täydellistä.[/QUOTE]

Voi ei.
Jotenki näin yhtäkkiä itteni tollasessa suhteessa muutamien vuosien päästä...
Miksei kaikkea voi saada???
Ex-ukko oli siis niin mahtava seksin saralla, mutta kaikki muu sit mättikin sen kanssa.
Ja ylläri pylläri, ei se seksikään riittäny :)
Mut sulle sanosin et unohda se sun syrjähyppys, koska ihminen omassa päässään saa kaiken tuntumaan vielä sata kertaa paremmalta tai pahemmalta.
Mutta siihen en osaa sanoa mitään, et miten meinaat jaksaa elää ilman tyydyttävää seksiä, kenties loppuelämän??
Mä oon mieluummin ilman kuin sellasta keskivertoa touhuan.
Mut on kauheeta kun on halut taas heränny, ne onki nukkuneet jo kauan.
Ja sit toinen on ihan eri maailmasta :(

Yritäpä ottaa asia ihan suoraan puheeksi. Sano, että haluaisit näyttää, kuinka paljon häntä haluat, mutta et uskalla, koska pelkäät hänen reaktiotaan. Ja kerro, että pelkäät miehen tukahduttavan seksuaalisuutesi. Pelkäät, että hyvä juttu kaatuu siihen, että toivotte seksiltä eri asioita. Jokainen voi luopua hyvän puolison vuoksi joistain asioista, olla epäitsekäs, mutta liiasta luopuminen ei johda muuhun kuin umpikujaan. Suosittelen avoimuutta ja rehellisyyttä. Jos siitä on seurauksena ero, tiedät, ettei tämä ihminen ollut sinulle oikea alunpitäenkään. Mutta aina on mahdollisuus, että miesystäväsikin tahtoo kokeilla jotain muuta, mutta tarvitsee vain aikaa. Et sinä ainakaan voi noita ajatuksia ja tunteita loputtomiin sisälläsi pitää. Pitäähän teidän jutella. Ihminen helposti jämähtää johonkin kaavaan, jossa ei sitten loppupeleissä viihdy itsekään, mutta asian muuttaminen vaan tuntuu niin paljon pelottavammalta kuin uhka puutumisesta ja kasaan kuivumisesta. Et saa näitä asioita selville muuta kuin selvittämällä ne suoraan. Toivon teille kaikkea parasta!

Ps. Minusta on mahtavaa, että nainen on rohkea ja toteuttaa itseään myös eroottisesti. Jos olet valmis ottamaan riskin sen anuksen suhteen, olet takuulla myös valmis haistattamaan pitkät niille, jotka kehoittavat tekemään jotain muuta, joten tee niin kuin parhaaksi näet :D

Kiitos sulle vastauksista!
Vaikka tavallaan vaan sanoit ääneen sen minkä jo tiesinkin.
Eli täyty jutella ja sitten katsoa mihin päädytään.
Toivottavasti on asian suhteen edes keskustelutaitoinen, koska hiukan sitäkin epäilen...
Jotkut voivat puhua "mistä vaan", paitsi sitten niistä "ongelmista" tai "vaikeista asioista".

Mutta siis suuri kiitos ja huomennahan tämä keskustelu varmaan jotenkin käydään kun näemme taas!