Kun tulee liian kosteaksi seksin aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niagaran putous
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niagaran putous

Vieras
Onkohan kenelläkään ongelmaa, että seksin aikana kostuu liikaa? Itse kiihotun tosi nopeasti ja välillä kostun liikaa (jos seksi kestää tai on ensin pitkä esileikki ja sitten vasta..). Sitten ei tunnu missään mikään eikä varmaan miehestäkään kovin hyvältä tunnu. Paikat on kyllä tiukat, mutta tuo kosteus tekee ongelman. Syön e-pillereitä. Vaivaan ei ole varmaan mitään roppeja, mutta mikä keinoksi?

Täällä kans vaivana Tuo niagaran putoukset,
joskus gyne sanoi, että kyllä se siitä, kun lapsia saat...
juu ei ole helpottanut - lapsia on 3 kpl ja keski-ikäkin jo ovelle kolkuttelee....

e-pillerit saattaa lisätä kosteutta. Jos tuntuu että on liian märkä niin sutase paperilla jalkoväli ennen varsinaista yhdyntää, niin sekin voi helpottaa.

Kiva kuulla että muillakin on sama vaiva=)
Mulla oli ennen e-pillereitä ihan sama juttu ja jos olen pitänyt taukoakin. Tosin kun söin Yasmin pillereitä, niin sitten ei ollut tuota vaivaa, mutta ei ollut kyllä yhtään haluakaan koko seksiin, joten pillerit meni vaihtoon.

ongelma on liika kosteus kuin kuivuus. Kuivat paikat oireilevat muutoinkin, kuin "toimituksessa", joten kikka kolmoset käyttöön ja pyyhkeitä lähistölle!

En ole koskaan kuullut miesten valittavan liian kosteasta naisesta, mutta kuivista valittavat!