Alkuperäinen kirjoittaja Hakukaan:ei TAASKAAN onnistu.....huoh....
huomasin saman... :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hakukaan:ei TAASKAAN onnistu.....huoh....
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Me on otettu susta mallia tuossa aikomisessa. =)Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:heh... tehän menitte jo nukkumaan!!!!![]()
kyllä mussutus ja lässytys on aika sama asia...tosin mussutus kuulostaa kivemmalta...
![]()
![]()
ai kauhee...mää oon opettanu teille huonoja tapoja...
![]()
yrititte kummiski vaan piiloutua multa... :'(
Aattelet ees tuollaista. :kieh: Tontut kirjaa sen tiimarinvihkoon.Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Me on otettu susta mallia tuossa aikomisessa. =)Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:heh... tehän menitte jo nukkumaan!!!!![]()
kyllä mussutus ja lässytys on aika sama asia...tosin mussutus kuulostaa kivemmalta...
![]()
![]()
ai kauhee...mää oon opettanu teille huonoja tapoja...
![]()
yrititte kummiski vaan piiloutua multa... :'(
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oisko sit lätinä mussutusta vastaava sana?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Käsitättekö te muuten mussuttaa sanan synonyymiksi lässyttää? Eli puhua joutavia jne...![]()
Minen lässytä ikinämut mussutan paljon
![]()
Mut oikeesti, käsitättekö te synonyymiksi nuo sanat? Vai oonko ainut?
![]()
Emmää..mun mielestä lässytys on sellasta vähäjärkistä "vauvapuhetta" tai sellasta kun jotkut puhuu pienille vauvoille ja vanhuksille![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oisko sit lätinä mussutusta vastaava sana?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Käsitättekö te muuten mussuttaa sanan synonyymiksi lässyttää? Eli puhua joutavia jne...![]()
![]()
![]()
Emmää..mun mielestä lässytys on sellasta vähäjärkistä "vauvapuhetta" tai sellasta kun jotkut puhuu pienille vauvoille ja vanhuksille![]()
![]()
Onpa kumma että sun mieli on muuttunut.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Käsitättekö te muuten mussuttaa sanan synonyymiksi lässyttää? Eli puhua joutavia jne...![]()
![]()
![]()
Ja oikeestaan mussutus on alunperin merkinny mulle sellasta juputusta ja napinaatosin en enään sitä sellasena pidä
![]()
Ei onnistu, ei. :/Alkuperäinen kirjoittaja Hakukaan:ei TAASKAAN onnistu.....huoh....
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Onpa kumma että sun mieli on muuttunut.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Käsitättekö te muuten mussuttaa sanan synonyymiksi lässyttää? Eli puhua joutavia jne...![]()
![]()
![]()
Ja oikeestaan mussutus on alunperin merkinny mulle sellasta juputusta ja napinaatosin en enään sitä sellasena pidä
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oisko sit lätinä mussutusta vastaava sana?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Käsitättekö te muuten mussuttaa sanan synonyymiksi lässyttää? Eli puhua joutavia jne...![]()
![]()
![]()
![]()
Joo, lätinää tai pulinaa![]()
![]()
Rakkaalla lapsella on monta nimeä. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oisko sit lätinä mussutusta vastaava sana?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Käsitättekö te muuten mussuttaa sanan synonyymiksi lässyttää? Eli puhua joutavia jne...![]()
![]()
![]()
![]()
Joo, lätinää tai pulinaa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Onpa kumma että sun mieli on muuttunut.![]()
JNiin meni. Taidettiin poiketa aiheesta. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Onpa kumma että sun mieli on muuttunut.![]()
No nii-i![]()
Aika mussuiluks tääkin ketju meni :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Ei, kun läskit lätisee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:JNiin meni. Taidettiin poiketa aiheesta. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Onpa kumma että sun mieli on muuttunut.![]()
No nii-i![]()
Aika mussuiluks tääkin ketju meni :saint:
Niin.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Ei, kun läskit lätisee![]()
No niin niin...läskit lätisee![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Ah, täällä päästään pilkkua hässimään. :kieh:
Mussutus on mun mielestä kirjaimellisesti sitä, kun meidän mummu syö pullaa suu auki.
Lässytys on sitä, mitä etenkin täti-ihmiset harrastaa, kun puhuvat lapsille.
Jauhaminen on esimerkiksi purkan syömistä.
Paskan jauhaminen on kts. edellinen, mutta purkan sijasta suussa pyöritellään suolistojätettä.
Lätinä on se ääni, mikä kuuluu jaloista suihkun jälkeen.
Kaikki näistä voi kuvaannollisesti tarkoittaa myös sitä, mitä tällä palstalla, työpaikkojen kahvihuoneissa, puhelinten pakettiliittymissä ja ties missä muualla harrastetaan:
Puhumista ilman asiaa.
Että se onkin välillä kivaa. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Ah, täällä päästään pilkkua hässimään. :kieh:
Mussutus on mun mielestä kirjaimellisesti sitä, kun meidän mummu syö pullaa suu auki.
Paskan jauhaminen on kts. edellinen, mutta purkan sijasta suussa pyöritellään suolistojätettä.
Kaikki näistä voi kuvaannollisesti tarkoittaa myös sitä, mitä tällä palstalla, työpaikkojen kahvihuoneissa, puhelinten pakettiliittymissä ja ties missä muualla harrastetaan:
Puhumista ilman asiaa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Niin.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Ei, kun läskit lätisee![]()
No niin niin...läskit lätisee![]()
![]()
Tääkin läski lätisee.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Että se onkin välillä kivaa. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Ah, täällä päästään pilkkua hässimään. :kieh:
Puhumista ilman asiaa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mut nyt mää meen, oikeesti!Öitä! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mut nyt mää meen, oikeesti!Öitä! :wave:
mie myös!! :wave: huomiseen!! :wave: