Saako suomi vielä kesähäät? Petteri ja Riikka treffeillä ruisrokissa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Saako suomi vielä kesähäät? Petteri ja Riikka treffeillä ruisrokissa
Petterin silmät on jotenkin oudot, kuin olisi sekaisin.. ja tuo Riikalla tuo tekohymy. Mut hei pusi pusi heille

Paremman väen kalliin eliittihuumeen kokaiinin käyttö lisääntynyt huomattavasti Ruisrockissa.

No toisaalta, alkaa yritysten ahneusinflaation=greedflation takia olka festareilla sellaiset pääsylippuhinnat sekä juomien ja syömisten hinnat ettei tonne enää tavallisella kansalla ole varaa ja OrpoPurra nostaa syyskuussa vielä festarien ALV:n.
 
vierailija
En ymmärrä miksi 15.000 - 25.000 euroa kuukaudessa tienaaville ministereille sekä muille kansanedustajille puolisoineen pitää antaa kalliit ilmais-VIP-liput festareille mm. Ruisrockiin.

Saisivat kyllä itse maksaa menonsa niin kuin muutkin suomalaiset. Unohtuu tavallisten kuolevaisten arki näillä jatkuvilla lahjiksilla ja tehdään kansan ja järjenvastaista politiikkaa norsunluutornista käsin.
 
Hämäräperäisiä linkkejä joita ei kannata klikata.
Eivätkö Petteri ja Riikka viihdykään mökeillään halon hakkuussa ja räsymattojen pesussa?
Minua ei saisi millään ilveellä kuuntelemaan Sannin veen jankutusta.
Kävelen lähes päivittäin uuden rakennuksen ohi, jossa aiemmin oli mm.. kuntosali. Siellä soi kovaäänisessä kyseinen kappale, joka sai minut ärtyneeksi.
En kuutele muutenkaan kotimaista musiikkia kuin pakosta Prismassa.
Mua ei festareille saisi, mutta tämä seuraava ihan sulle:


Voi HARRRRRMI kun siellä nyt istui sivistyneesti Petteri ja Riikka. Eikä Sanna! (Jonka Ruisrock-riekkumista muistaakseni ihastelit)

Eivät notkuneet kännissä kuten Sanna, ja vaatteetkin olivat peittävää sorttia eikä nuken tilkkuja.

Voi itku!
 
vierailija
En ymmärrä miksi 15.000 - 25.000 euroa kuukaudessa tienaaville ministereille sekä muille kansanedustajille puolisoineen pitää antaa kalliit ilmais-VIP-liput festareille mm. Ruisrockiin.

Saisivat kyllä itse maksaa menonsa niin kuin muutkin suomalaiset. Unohtuu tavallisten kuolevaisten arki näillä jatkuvilla lahjiksilla ja tehdään kansan ja järjenvastaista politiikkaa norsunluutornista käsin.
Onko Sannakin saanut lahjuksia? :eek:
 
vierailija
En ymmärrä miksi 15.000 - 25.000 euroa kuukaudessa tienaaville ministereille sekä muille kansanedustajille puolisoineen pitää antaa kalliit ilmais-VIP-liput festareille mm. Ruisrockiin.

Saisivat kyllä itse maksaa menonsa niin kuin muutkin suomalaiset. Unohtuu tavallisten kuolevaisten arki näillä jatkuvilla lahjiksilla ja tehdään kansan ja järjenvastaista politiikkaa norsunluutornista käsin.
Eikö Savonlinnan oopperajuhlat olisi sopivampi paikka ministereille?.
Loukkaannun aina syvästi, jos joku kysyy olenko joskus käynyt tai olenko menossa festareille. Suomen luontoa voi ihailla muutenkin kuin päihtyneiden seassa omituista rämpytystä ja ulinaa kuunnellen. Katsokaa Badding-elokuva. Raulin ei olisi ikinä kannattanut lähteä paskauralleen vaan pysyä anonyymina muusikkona.
 
Petterin silmät on jotenkin oudot, kuin olisi sekaisin.. ja tuo Riikalla tuo tekohymy. Mut hei pusi pusi heille

Ovatko olleet eilen illalla siellä vai perjantaina?

Jos harrastaisitte huume-vihjailujen sijaan uutisten lukemista ja ihmisen käytöksen ja ulkomuodon taakse näkemistä, niin voisitte veikata luppasilmien syyksi vaikka unettomuutta. Ehkä jopa itkemistä.

Miksi? Perjantaina tuli otsikot tyytyväisyyskyselystä hallitusta kohtaan, ja tulokset olivat huonot. Muistaakseni rajalakikäsittelyä ainoastaan kehuttiin.

Itse en pääministerinä nukkuisi seuraavaa yötä hyvin. Olisi uneton yö, koska pm on myös ihminen.

Sen miettiminen, onko se suosion puute merkki varsinaisesti virheistä, niin voi sanoa että on ja ei ole: leikkauksia tekevä ei ole aina suosiossa. Helppoa olisi vaan jakaa rahaa joka suuntaan.
 
Eikö Savonlinnan oopperajuhlat olisi sopivampi paikka ministereille?.
Loukkaannun aina syvästi, jos joku kysyy olenko joskus käynyt tai olenko menossa festareille. Suomen luontoa voi ihailla muutenkin kuin päihtyneiden seassa omituista rämpytystä ja ulinaa kuunnellen. Katsokaa Badding-elokuva. Raulin ei olisi ikinä kannattanut lähteä paskauralleen vaan pysyä anonyymina muusikkona.
Oot sä kyllä uskomaton vekotin.

Kehuit Sannaa kun oli pääMINISTERINÄ Ruisrockissa (voin kaivaa sen ketjun jossa ainaki 2 viestissä puolustelet sitä) mutta nyt kun siellä istuu porvariministereitä, niin ne pitäis lähettää Oopperajuhlille.


Milloin, milloin luovut tuosta naurettavasta ja hyvin läpinäkyvästä puolueellisuudestasi?

Etkö sä tajua miten sun jutuilta menee täysi pohja? Sua ei kiinnosta totuus, vaan ensin katot millaisella puoluetaustalla joku puhuja/tekijä on ja sitten joko tykkäät tai et tykkää sen sanomisista/tekemisistä?

Eihän suhun oo mitään luottamista.
 
vierailija
Samalla tapaa kuin Orpo ja Purra nyt ja myös edellisen hallituskauden aikana korruptiolahjuksia. Näissä pitäisi olla nollatoleranssi kaikkien kansanedustaja- ja meppipoliitikkojen kohdalla. Jokainen edustaja maksakoon menonsa itse.
Levittämällä huhuja ja väärää tietoa nolaat vain itsesi. Joku herkkänahkainen kaivaisi henkilötietosi esiin ja joutuisit vastuuseen perättömistä väitteistäsi.
Miltä tuntuisi, jos sinun väitettäisiin vohkineen suuren summan rahaa esim. paikalliselta ärrältä? Pitäisitkö vain mölyt mahassasi?
 
vierailija

Ihan vaimonsakin kans Petteri oli.

Mutta vihreiden Sofia Virta yrittää tehdä Sannat ja järkyttävä tissiliivitoppi vaan päällä
Niitähän te olette kehuneet jo pitkään tällä palstalla. Sofia Virta on ehkä lukenut juttunne ja antaa nyt palaa Echon lentävää lausetta lainaten.
Säälin vanhempia ja huoltajia joiden lapset ja nuoret ovat festareilla.
Helppo saalis hampuuseille ja aineiden tyrkyttäjille.
 
vierailija
Poliisi takavarikoi Ruisrockissa enemmän kokaiinia kuin aiemmin – Näin festivaalien promoottori kommentoi

Poliisi|Ruisrock-festivaali on sujunut poliisin mukaan kuitenkin varsin rauhallisesti.

Minulla ei ole tiedossa, että onko Petteri Orpo ja Riikka Purra kiinni otettujen joukossa
 

Yhteistyössä