Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ole sama, täällä on monta eri kirjoittelijaa, Jannehullu. T. Työmatkalla, mene sinäkin töihin, niin saat järkevämpää sisältöä elämääsi
Täällä on myös monta Janne fania. Miksi luulet vauva keskustelut saatiin kuriin? Äläkä huolehdi minun työnteosta. Miksi Suomessa aina käytetään tuota kulunutta ”mene töihin” kommenttia? Hyvin outoa. Onko se olevinaan joku loukkaus? Ei kaikkien edes tarvitse tehdä töitä. Ootko ikinä ajatellut sitä?
 
vierailija
En ole sama, täällä on monta eri kirjoittelijaa, Jannehullu. T. Työmatkalla, mene sinäkin töihin, niin saat järkevämpää sisältöä elämääsi
Olen eri, mutta miksi työt aina muka antais järkevämpää sisältöä elämään? Ihmisiä on erilaisia ja jotkut saavat sisältöä elämäänsä muustakin kuin työnteosta. Miksi ihmiset on niin yksinkertaisia ja eletään v 2024?. Ziizus.
 
vierailija
Suomalaiset pitävät tuota työntekoa (eli siis että mennään töihin eikä kotoa voi mitenkään tehdä töitä) jonain kunnian merkkinä. Ja sitten haukutaan tai pilkataan ihmisiä jotka ”ei mene töihin.” Ja unohtavat kai senkin, että on olemassa myös ihmisiä, jotka tekivät työtä 50 vuotta ja vihdoin pääsivät eläkkeelle. Selvästi huomaa tässä ketjussa, että näillä ihmisillä on putkinäkö.
 
vierailija
Itse en pidä Jannesta mutta minusta on viihdyttävää seurata hänen sekoilujaan ja toilailujaan, ja tätä keskustelua. Sen olen huomannut, että suurin osa viesteistä tässä keskustelussa on kirjoittanut joku fanaattinen jannefani, joka päivystää täällä 24/7 puolustaen idoliaan ja samalla haukkuen kaikkia kommentteja, jotka eivät ylistä Jannea. Minusta se on vähän maanista. Ei mulla muuta.
Mikset pidä? Tunnetko hänet?
 
vierailija
Katrie on varmaan myrtsinä, kun pitää sössöttää kaksi pitkää tuntia ihan älyttömässä ohjelmassa. Ja kuten nk tietäjät ovat täällä ilmoittaneet, hänen palkkansakin on huono. Mistä nämä tietäjät muka tietää tämän, kuka tietää, mutta onhan se ohjelma ihan tyhmä. Vaikeaa olla aurinkoinen päivä toisen jälkeen tuossa show’ssa.
 
vierailija
Ihmettelen miten nämä Jannen inhoajat toteavat että on mielenkiintoisempaa katsoa Katrieta hokemassa että mikähän tämä vois olla, mikähän tämä vois olla, en tiedä itsekkään, mikähän tämä vois olla. Mitä viihdettä tuo on? Sama kuin katselisi maalia kuivumassa.
 
vierailija
Kai tuota Maarianhaminaa jankataan nyt sitten loppulähetys. Kun on kerta niiiiin haastava tehtävä. Todella vaikea tietokilpailu. Katrie on huolissaan jääkö potti jakamatta. Hoh hoijaa.
 
vierailija
Ihmettelen miten nämä Jannen inhoajat toteavat että on mielenkiintoisempaa katsoa Katrieta hokemassa että mikähän tämä vois olla, mikähän tämä vois olla, en tiedä itsekkään, mikähän tämä vois olla. Mitä viihdettä tuo on? Sama kuin katselisi maalia kuivumassa.
Olin jo tulossa kommentoimaan... Että vaikka en Janne-fani olekaan, niin nyt kyllä katselisin mieluummin Jannea. Katrien tämänpäiväinen esitys on kyllä todella surkeaa katsottavaa. Miksi tulla suoraan tv-lähetykseen naama norsunv*tulla, jollei kerta pätkääkään kiinnosta. Silläpä ajattelinkin, että onko Katrielle kerrottu että Janne vie kohta Katrielta työt? Ja siksi Katrie esiintyy nyt telkkarissa erittäin "motivoituneena".
 
vierailija
Jaha. Katrie koki ihmepiristymisen kun päästiin Maarianhaminasta eroon Nyt on jo hieman mukavampi katsella Katrieta...
Jaa ei minun mielestä. Ihan yhtä tylsää. Ja eikös nuo ole nolla numeroita taululla? Kun käänsin kanavalle, olin että mitä nyt etsitään? Mutta siis edelleen naiselta tylsää hokemista. Voiskin kertoa jotain omasta elämästään jo. Vaikka lempivärinsä.
 
vierailija
Vaikka miehet kuinka tykkää katsella nuoria pimuja, kuten joku mainitsi, niin eiköhän nekin miehet myös halua jotain persoonallisuutta siihen pimuun? En jaksa uskoa, että kovin moni mies jaksaa katsoa tätä suolapatsasta hurjan montaa minuuttia. Ja eipä ole se puhelinkaan soinut. Että joo.
 
vierailija
Janne ohjeisti fanejaan, että noita sähköposteja voi laittaa useitakin ja eri päivinä... Oi luoja mikä myötähäpeä Kyllä työpaikat pitäisi saada omilla ansioilla, eikä aivopestyjen fanien spämmiviesteillä...
Tuo ei ole enää totta, ei ainakaan Suomessa. Suomessa suurin osa töistä saadaan suhteilla. Se on ollut näin jo n 10 vuotta. Tämä on täysi fakta ja vain ihmiset jotka tahallaan sulkee silmänsä tältä, eivät ymmärrä tätä. Meriiteillä ja omilla ansioilla on nyky Suomessa hyvin vaikea saada töitä.
 
vierailija
Tuo ei ole enää totta, ei ainakaan Suomessa. Suomessa suurin osa töistä saadaan suhteilla. Se on ollut näin jo n 10 vuotta. Tämä on täysi fakta ja vain ihmiset jotka tahallaan sulkee silmänsä tältä, eivät ymmärrä tätä. Meriiteillä ja omilla ansioilla on nyky Suomessa hyvin vaikea saada töitä.
Totta. En jaksa uskoa että uusi nainenkaan sai pestin omilla ansioillaan. Ja joku täällä taisi myös kommentoida ettei Jannella ole juontajan koulutusta tai jotain tuohon malliin. Ei taida olla uudella naisella myöskään. Oon sen verran lukenut hänestä kuitenkin.
 
vierailija
Tuo ei ole enää totta, ei ainakaan Suomessa. Suomessa suurin osa töistä saadaan suhteilla. Se on ollut näin jo n 10 vuotta. Tämä on täysi fakta ja vain ihmiset jotka tahallaan sulkee silmänsä tältä, eivät ymmärrä tätä. Meriiteillä ja omilla ansioilla on nyky Suomessa hyvin vaikea saada töitä.
Minä olen kyllä aina saanut työpaikat ihan omin avuin. Nykyiseen työpaikkaani oli 33 hakijaa, minut valittiin. Ja minulla ei todellakaan ole suhteita yhtään minnekään.
 
vierailija
Ei tuossa hommassa satavarmasti ole niin p*ska palkka mitä Janne väittää. Miksi Janne edes rukoilee faneiltaan että pliis, auttakaa mua saamaan työni takaisin, jos se palkka muka on niin huono. Ei varmasti ole, mutta Jannella nousi keltainen neste päähän. Luuli olevansa jotain Leppilammen tasoa, ja näin ollen hän ansaitsisi saman palkan.. Ja turha haukkua nyt tässä kohtaa Katrieta ja verrata Janneen. Janne jaaritteli ai jai jaita telkkarissa 10v, Katrie on vasta-alkaja. Kyllä Katrienkin juonto olisi varmasti 10v päästä aivan eri tasoa kuin nyt. Vielä Katrie on liian jäykkä ja virallinen, kyllä se rentous sieltä ajan myötä löytyy.
 
vierailija
Ei tuossa hommassa satavarmasti ole niin p*ska palkka mitä Janne väittää. Miksi Janne edes rukoilee faneiltaan että pliis, auttakaa mua saamaan työni takaisin, jos se palkka muka on niin huono. Ei varmasti ole, mutta Jannella nousi keltainen neste päähän. Luuli olevansa jotain Leppilammen tasoa, ja näin ollen hän ansaitsisi saman palkan.. Ja turha haukkua nyt tässä kohtaa Katrieta ja verrata Janneen. Janne jaaritteli ai jai jaita telkkarissa 10v, Katrie on vasta-alkaja. Kyllä Katrienkin juonto olisi varmasti 10v päästä aivan eri tasoa kuin nyt. Vielä Katrie on liian jäykkä ja virallinen, kyllä se rentous sieltä ajan myötä löytyy.
En tiedä kelle vastaat vai et kenenkään kommenttiin, mutta minä kirjoitin toisaalla että jotkut oli kirjoittaneet Katrien palkka on paljon huonompi kuin Jannen ja siksi eivät ota Jannea takaisin kun saavat halvalla Katrien. Enkä usko Katrie ikinä pääsee hänen jäykkyydestään pois. Se on vaan hänen luonteensa. Ja Jannella oli omansa.
 
vierailija
Ei tuossa hommassa satavarmasti ole niin p*ska palkka mitä Janne väittää. Miksi Janne edes rukoilee faneiltaan että pliis, auttakaa mua saamaan työni takaisin, jos se palkka muka on niin huono. Ei varmasti ole, mutta Jannella nousi keltainen neste päähän. Luuli olevansa jotain Leppilammen tasoa, ja näin ollen hän ansaitsisi saman palkan.. Ja turha haukkua nyt tässä kohtaa Katrieta ja verrata Janneen. Janne jaaritteli ai jai jaita telkkarissa 10v, Katrie on vasta-alkaja. Kyllä Katrienkin juonto olisi varmasti 10v päästä aivan eri tasoa kuin nyt. Vielä Katrie on liian jäykkä ja virallinen, kyllä se rentous sieltä ajan myötä löytyy.
Jaa. Jannea saa haukkua vaikka miksi mutta Katriesta ei saa sanoa mitään 😆. Ei se mene noin
 
vierailija
Ei tuossa hommassa satavarmasti ole niin p*ska palkka mitä Janne väittää. Miksi Janne edes rukoilee faneiltaan että pliis, auttakaa mua saamaan työni takaisin, jos se palkka muka on niin huono. Ei varmasti ole, mutta Jannella nousi keltainen neste päähän. Luuli olevansa jotain Leppilammen tasoa, ja näin ollen hän ansaitsisi saman palkan.. Ja turha haukkua nyt tässä kohtaa Katrieta ja verrata Janneen. Janne jaaritteli ai jai jaita telkkarissa 10v, Katrie on vasta-alkaja. Kyllä Katrienkin juonto olisi varmasti 10v päästä aivan eri tasoa kuin nyt. Vielä Katrie on liian jäykkä ja virallinen, kyllä se rentous sieltä ajan myötä löytyy.
Leppilampi se vasta hirveä on! Surkein juontaja ikinä
 
vierailija
Ei tuossa hommassa satavarmasti ole niin p*ska palkka mitä Janne väittää. Miksi Janne edes rukoilee faneiltaan että pliis, auttakaa mua saamaan työni takaisin, jos se palkka muka on niin huono. Ei varmasti ole, mutta Jannella nousi keltainen neste päähän. Luuli olevansa jotain Leppilammen tasoa, ja näin ollen hän ansaitsisi saman palkan.. Ja turha haukkua nyt tässä kohtaa Katrieta ja verrata Janneen. Janne jaaritteli ai jai jaita telkkarissa 10v, Katrie on vasta-alkaja. Kyllä Katrienkin juonto olisi varmasti 10v päästä aivan eri tasoa kuin nyt. Vielä Katrie on liian jäykkä ja virallinen, kyllä se rentous sieltä ajan myötä löytyy.
Varmaan Katrie vois mennä siihen juontaja koulutukseen. Tai harjoitella peilin edessä kuten ammattilaiset tekee.
 

Yhteistyössä