Saako sunnuntaina pistää pystyyn pärstäkuvaketjun? :D

Peyote
Onpas jollain ilmeisen paha mieli mun kuvasta.

Kyllä silmäni karsastavat. Miksi asiaa pitää erikseen kysyä, jos se näkyy kuvasta? Tarvii olla pikkasen vähämielinen kun sellaista kyselee.
 
wierailija
Mun mielestä Peyote on ihanan herttaisen oloinen nainen ja upea nainen päästä varpaisiin! En voi käsittää miksi pitää aina hyökätä Peyotea vastaan ja yrittää saada Peyote tuntemaan olonsa jotenkin huonoksi? Vihaan sanontaa "kateellisten panettelua", mutta enää en kyllä keksi mitään muutakaan syytä. Upea nainen, sanon minä. :)
 
o ou
Mun mielestä Peyote on ihanan herttaisen oloinen nainen ja upea nainen päästä varpaisiin! En voi käsittää miksi pitää aina hyökätä Peyotea vastaan ja yrittää saada Peyote tuntemaan olonsa jotenkin huonoksi? Vihaan sanontaa "kateellisten panettelua", mutta enää en kyllä keksi mitään muutakaan syytä. Upea nainen, sanon minä. :)
Sehän ei ole tottunutkaan muuhun kuin kehuihin, jos joku erehtyy kysymään siltä jotain ulkonäköön liittyen niin sitten on jo vihamies ja kateellinen. :)
Toiset vaan on herkempiä kuin toiset.
 
wierailija
Sehän ei ole tottunutkaan muuhun kuin kehuihin, jos joku erehtyy kysymään siltä jotain ulkonäköön liittyen niin sitten on jo vihamies ja kateellinen. :)
Toiset vaan on herkempiä kuin toiset.
No ihan normaalisti Peyote noihin kommentteihin reagoi?
Nämä lyttääjät vaan innostuvat oikein porukalla lisäämään vettä myllyyn. Ja aina Peyoten reaktio on väärä näihin typeriin kommentteihin? Huhheijaahei!
 
Peyote
Kyllä ärsyttää monen muunkin kuvat. Samat naamat aina. Muuttuuko se pärstä viikossa tai kahdessa? Ei todellakaan.

Voisit ottaa jo opiksesi, ole laittamatta. Oikein kerjäät/te itselle ikävyyksiä. Sitten on kiva kimpassa väkyttää vastaan, tykkäillä ja kehua toisia.
Mikset itse ota opiksesi ja oo avaamatta näitä? Kuten itse sanoit: aina samat naamat jotka ei oo muuttunut viikossa miksikään.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttävää;29310067:
koska kun näitä kauniitakin kuvia aletaan heti haukkumaan ja arvostelemaan. Kun mun naama on oikeasti tosi ruma ja outo, niin ei olisi kiva lukea heti kommenttia siitä :(
Se on aina vähän suhteellista mikä on muka ruma ja outo. :)
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Kyllä ärsyttää monen muunkin kuvat. Samat naamat aina. Muuttuuko se pärstä viikossa tai kahdessa? Ei todellakaan.

Voisit ottaa jo opiksesi, ole laittamatta. Oikein kerjäät/te itselle ikävyyksiä. Sitten on kiva kimpassa väkyttää vastaan, tykkäillä ja kehua toisia.
Jos kerran tietää, että aina on samat naamat niin eipä sitä kannata ketjua sitten edes avata. Ei tul paha mieli sillon tai suuren suurta pettymystä kun taas ne samat naamat on esillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Data

Yhteistyössä