N
namumelli
Vieras
Mies ehdotti mulle rakastajaa, koska ei itse ole kiinnostunut seksistä tällä hetkellä. no, sellainenhan mulla jo onkin, tosin en ole vielä tehnyt hänen kanssaan mitään. Mitäs nyt? Jaakko?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja namumelli:Mies ehdotti mulle rakastajaa, koska ei itse ole kiinnostunut seksistä tällä hetkellä. no, sellainenhan mulla jo onkin, tosin en ole vielä tehnyt hänen kanssaan mitään. Mitäs nyt? Jaakko?
Alkuperäinen kirjoittaja namumelli:Ai 1-mies vai 2-mies vailla jalkaa? 1-Mies muuten kiihottui itse pitkästä aikaa tuon kehoituksen annettuaan...
Alkuperäinen kirjoittaja namumelli:Ai 1-mies vai 2-mies vailla jalkaa? 1-Mies muuten kiihottui itse pitkästä aikaa tuon kehoituksen annettuaan...
Alkuperäinen kirjoittaja namumelli:Mies ehdotti mulle rakastajaa, koska ei itse ole kiinnostunut seksistä tällä hetkellä. no, sellainenhan mulla jo onkin, tosin en ole vielä tehnyt hänen kanssaan mitään. Mitäs nyt? Jaakko?
Alkuperäinen kirjoittaja ilimi:Alkuperäinen kirjoittaja namumelli:Ai 1-mies vai 2-mies vailla jalkaa? 1-Mies muuten kiihottui itse pitkästä aikaa tuon kehoituksen annettuaan...
semmone jolla on välikäsi!
Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:Niin, enpä tiedä tosiaan kehtaanko sittenkään. Mulla ois vaan nyt niin hyvä juttu ihan nurkan takana. On se näköjään vaikeaa!!!
Alkuperäinen kirjoittaja 6kuus:Alkuperäinen kirjoittaja himottais:Alkuperäinen kirjoittaja namumelli:Mies ehdotti mulle rakastajaa, koska ei itse ole kiinnostunut seksistä tällä hetkellä. no, sellainenhan mulla jo onkin, tosin en ole vielä tehnyt hänen kanssaan mitään. Mitäs nyt? Jaakko?
On ihan kade sulle!!olispa mullakin mies tuollainen, että saisin käydä vieraissa ja pitää vaikka useampaa vakisuhdetta.
Kaikki lähtee siitä että ensin annat itsellesi luvan! Onko se edes niin jännää sitten jos oma ukko antaisi luvan? En usko. Moni ihminen kaipaa jännitystä ja seikkailua arjen keskelle.
Alkuperäinen kirjoittaja Pohdittavaa:Haluatko pettää siksi, että saat kiihkeää seksiä vai siksi, että haluat pettämiskokemukselta jotakin muuta? Jotkut nimittäin pettävät siksi, että eivät saa puolisoltaan tarpeeksi hellyyttä, rakkautta ja arvostamista, jolloin yritetään sitten etsiä korviketta noille tunteille sillä, että tuntematon mies kehuu kauniiksi jne.
Kertomasi perusteella miehesi on heittänyt jo täkyä peliin eli häntä kiihottaa ajatus, että toinen mies panisi sinua. Jos kumpikin teistä (sinä ja puolisosi) ymmärtää, että kokemuksessa on myös riskejä, niin sitten kokeile vierasta, jos koet, että vieraan kanssa seksi olisi parempaa kuin se, että pysyt yhden miehen naisena.
Avaramieliset miehet eivät välttämättä ajattele asiaa loppuunasti siinä, että pettäminen (vaikkakin luvan kanssa) voi tarkoittaa sitä, että jossakin vaiheessa pettäjä rakastuu satunnaispanoon. Mies ei myöskään tajua sitä, että naisen on aina helpompaa saada seuraa kuin miehen. Komealle miehellekin aika tekee tehtävänsä, joten nainen saa ikääntyessäkin yhä aina vaan vierasta miestä, kun taas miehelle homma käy vuosi vuodelta vaikeammaksi. Myös tautiriski on aina olemassa. Samoin on riskinä, että joku mies onkin parempi sängyssä, jolloin vieraan kanssa satunnaisseksi voi olla niin satumaista, että nainen haluaakin enemmän vierasta kuin omaa.
Yleensä lupa pettää koskee kumpaakin osapuolta parisuhteessa. Tai siis pettämisestähän ei oikeastaan voi puhua, koska toiminta on avointa. Pitäisi parisuhteessa myös luoda säännöt, miten homma etenee: kuinka usein, pitääkö tapaamisista kertoa etu- tai jälkikäteen, pääsuhde ensisijalla ja vieras suhde selkeästi kakkosena jne.
Joskus myös kimppaseksi voi olla parempi vaihtoehto kuin pettäminen.
AP:n tapauksessa kannattaa miettiä sitäkin seikkaa, että useat satunnaissuhteet ovat henkisesti aika kuluttavia. Olen kokenut itse sekä pettäjänä olemisen että myös sinkkuajan kertakäyttöseksisuhteet kuten myös vakipanosuhteita, joten pidemmän päälle niitä ei tahdo jaksaa. Vaikka miestäsi ei seksi kiinnostakaan, niin jos päätät luvan kanssa pettää, niin on aina se mahdollisuus, että suhde sinun ja miehen välillä päättyy, koska intohimo siirtyy kodista kodin ulkopuolelle.