Saako sitten pettää jos saa luvan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja namumelli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

namumelli

Vieras
Mies ehdotti mulle rakastajaa, koska ei itse ole kiinnostunut seksistä tällä hetkellä. no, sellainenhan mulla jo onkin, tosin en ole vielä tehnyt hänen kanssaan mitään. Mitäs nyt? Jaakko?

ja jännityksen, kun meni tekemään sen luvalliseksi! Eihän se oo ennään pettämistä, vaan lainamiehen käyttöä, kun oma on epäkunnossa. Sama kuin lainais mopoa.

Alkuperäinen kirjoittaja namumelli:
Mies ehdotti mulle rakastajaa, koska ei itse ole kiinnostunut seksistä tällä hetkellä. no, sellainenhan mulla jo onkin, tosin en ole vielä tehnyt hänen kanssaan mitään. Mitäs nyt? Jaakko?

Jos kerran Kaatolupa on annettu niin eiku metsälle.
Kannattaa muista kuitenkin, että jos sille antaa pikku tai muun sormeen niin se on kohta vailla kolmatta jalkaa..

Eihän se ole pettämistä, jos sinulla on miehesi lupa ja hän jopa kehotti sinua hankkimaan rakastajan. Eri asia on sitten se, onko rakastajan pitäminen sinusta moraalisesti oikein.

On ihan kade sulle!!olispa mullakin mies tuollainen, että saisin käydä vieraissa ja pitää vaikka useampaa vakisuhdetta.

Alkuperäinen kirjoittaja 6kuus:
Alkuperäinen kirjoittaja himottais:

On ihan kade sulle!!olispa mullakin mies tuollainen, että saisin käydä vieraissa ja pitää vaikka useampaa vakisuhdetta.

Kaikki lähtee siitä että ensin annat itsellesi luvan! Onko se edes niin jännää sitten jos oma ukko antaisi luvan? En usko. Moni ihminen kaipaa jännitystä ja seikkailua arjen keskelle.

Joko et ole tällaista kokenut tai olet kylmänrauhallinen. Ja vaikka olen itselleni luvan antanut. Mutta kun olisi paljon kivempaa jos voisi olla ihan freeflaks ja ajan kanssa?? ainaista jännitystä ja kohta verenpaine nousee)) takuulla hipoo pilviä arvot ja sydän loppuu??kuka tällaista kestää loputtomiin?? kiusa se on pienikin..

Keskustele miehesi kanssa, asia on selvästi jäänyt avoimeksi. Selvää on, ettei halua kotia hajoittaa, ainakaan tällä hetkellä. Ota selvää onko tilanne väliaikainen, tai pysyvä? Arvailu ei onnistu kuitenkaan.

Selvittäkää haluatteko pitää kotinne kasassa, millä ehdoin toteutatte seksualisuuttanne, siitä se lähtee.
Mutta ottakaa huomioon että pikkusormi jatkuu sinne kätöseen, se saatta mennä mukana kun annetaan lisää sitä hyvää ja suuremmat lusikat :)
Jotenkin teidän pitäis päästä tapahtumien "edelle", ja miettiä että mitäs sitten.

Haluatko pettää siksi, että saat kiihkeää seksiä vai siksi, että haluat pettämiskokemukselta jotakin muuta? Jotkut nimittäin pettävät siksi, että eivät saa puolisoltaan tarpeeksi hellyyttä, rakkautta ja arvostamista, jolloin yritetään sitten etsiä korviketta noille tunteille sillä, että tuntematon mies kehuu kauniiksi jne.

Kertomasi perusteella miehesi on heittänyt jo täkyä peliin eli häntä kiihottaa ajatus, että toinen mies panisi sinua. Jos kumpikin teistä (sinä ja puolisosi) ymmärtää, että kokemuksessa on myös riskejä, niin sitten kokeile vierasta, jos koet, että vieraan kanssa seksi olisi parempaa kuin se, että pysyt yhden miehen naisena.

Avaramieliset miehet eivät välttämättä ajattele asiaa loppuunasti siinä, että pettäminen (vaikkakin luvan kanssa) voi tarkoittaa sitä, että jossakin vaiheessa pettäjä rakastuu satunnaispanoon. Mies ei myöskään tajua sitä, että naisen on aina helpompaa saada seuraa kuin miehen. Komealle miehellekin aika tekee tehtävänsä, joten nainen saa ikääntyessäkin yhä aina vaan vierasta miestä, kun taas miehelle homma käy vuosi vuodelta vaikeammaksi. Myös tautiriski on aina olemassa. Samoin on riskinä, että joku mies onkin parempi sängyssä, jolloin vieraan kanssa satunnaisseksi voi olla niin satumaista, että nainen haluaakin enemmän vierasta kuin omaa.

Yleensä lupa pettää koskee kumpaakin osapuolta parisuhteessa. Tai siis pettämisestähän ei oikeastaan voi puhua, koska toiminta on avointa. Pitäisi parisuhteessa myös luoda säännöt, miten homma etenee: kuinka usein, pitääkö tapaamisista kertoa etu- tai jälkikäteen, pääsuhde ensisijalla ja vieras suhde selkeästi kakkosena jne.

Joskus myös kimppaseksi voi olla parempi vaihtoehto kuin pettäminen.

AP:n tapauksessa kannattaa miettiä sitäkin seikkaa, että useat satunnaissuhteet ovat henkisesti aika kuluttavia. Olen kokenut itse sekä pettäjänä olemisen että myös sinkkuajan kertakäyttöseksisuhteet kuten myös vakipanosuhteita, joten pidemmän päälle niitä ei tahdo jaksaa. Vaikka miestäsi ei seksi kiinnostakaan, niin jos päätät luvan kanssa pettää, niin on aina se mahdollisuus, että suhde sinun ja miehen välillä päättyy, koska intohimo siirtyy kodista kodin ulkopuolelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Pohdittavaa:
Haluatko pettää siksi, että saat kiihkeää seksiä vai siksi, että haluat pettämiskokemukselta jotakin muuta? Jotkut nimittäin pettävät siksi, että eivät saa puolisoltaan tarpeeksi hellyyttä, rakkautta ja arvostamista, jolloin yritetään sitten etsiä korviketta noille tunteille sillä, että tuntematon mies kehuu kauniiksi jne.

Kertomasi perusteella miehesi on heittänyt jo täkyä peliin eli häntä kiihottaa ajatus, että toinen mies panisi sinua. Jos kumpikin teistä (sinä ja puolisosi) ymmärtää, että kokemuksessa on myös riskejä, niin sitten kokeile vierasta, jos koet, että vieraan kanssa seksi olisi parempaa kuin se, että pysyt yhden miehen naisena.

Avaramieliset miehet eivät välttämättä ajattele asiaa loppuunasti siinä, että pettäminen (vaikkakin luvan kanssa) voi tarkoittaa sitä, että jossakin vaiheessa pettäjä rakastuu satunnaispanoon. Mies ei myöskään tajua sitä, että naisen on aina helpompaa saada seuraa kuin miehen. Komealle miehellekin aika tekee tehtävänsä, joten nainen saa ikääntyessäkin yhä aina vaan vierasta miestä, kun taas miehelle homma käy vuosi vuodelta vaikeammaksi. Myös tautiriski on aina olemassa. Samoin on riskinä, että joku mies onkin parempi sängyssä, jolloin vieraan kanssa satunnaisseksi voi olla niin satumaista, että nainen haluaakin enemmän vierasta kuin omaa.

Yleensä lupa pettää koskee kumpaakin osapuolta parisuhteessa. Tai siis pettämisestähän ei oikeastaan voi puhua, koska toiminta on avointa. Pitäisi parisuhteessa myös luoda säännöt, miten homma etenee: kuinka usein, pitääkö tapaamisista kertoa etu- tai jälkikäteen, pääsuhde ensisijalla ja vieras suhde selkeästi kakkosena jne.

Joskus myös kimppaseksi voi olla parempi vaihtoehto kuin pettäminen.

AP:n tapauksessa kannattaa miettiä sitäkin seikkaa, että useat satunnaissuhteet ovat henkisesti aika kuluttavia. Olen kokenut itse sekä pettäjänä olemisen että myös sinkkuajan kertakäyttöseksisuhteet kuten myös vakipanosuhteita, joten pidemmän päälle niitä ei tahdo jaksaa. Vaikka miestäsi ei seksi kiinnostakaan, niin jos päätät luvan kanssa pettää, niin on aina se mahdollisuus, että suhde sinun ja miehen välillä päättyy, koska intohimo siirtyy kodista kodin ulkopuolelle.

Hellyyttä, rakkautta ja arvostamista, ihailua, palvontaa...: näitä tietysti haluan. Varmaan se seksi tulis sitten sivussa. Mies on nyt niin kiinnostunut omista projekteistaan (kuvanveistäjä) ettei ehdi mua! Se ei kyllä todellakaan ole kiinostunut muista naisistakaan, kun ei todellakaan ehdi sieltä työhuoneelta kuin juuri ja juuri nukkumaan. Suuri näyttely tulossa jopa vuoden kuluttua voi jessus....
Olen varsin hyvin säilynyt ja tiedän sen. Olisin tosi naisellinen ja täysi vasta jos joku hellisi mua.
Älä nyt sano, että keskustelkaa, koska kyllä mä jo keskustelin ja tämän viestin otsikko oli tulos. Älkää sanoko, et erotkaa. Ei erota, koska me ollaan oikein hyviä kamuja ja kahden lapsen kanssa arkikin sujuu oikein joutuisasti.

Tää saattaa kuulostaa naurettavalta, mutta ei se mua naurata.
Mun tekis mieli kokeilla vierasta siitä syystä, että mieheni on mun ensimmäinen ja ainoa tähän mennessä. Eli en ole koskaan saanut kenenkään muun munaa kuin mieheni.
Muutenhan se saataisikin olla ihan ok, mutta mutta...! Tullaan taas tähän ikuisuuskysymykseen, eli pieni penis.
En kaipaa rakkautta, en vipinää, en hellyyttä, en mitään muuta kuin todella ison kalun. Enkä halua mitään aijää roikkumaan perääni. Parisuhde on erittäin hyvä ja toimiva.
Ikää on kuitenkin jo mittarissa niin paljon, että ison saamisella alkaa olla kohta kiire, etten kuivu umpeen :)

Mieheni tietää tilanteen ja sanoi, että yhden panon hän katsdoo läpi sormien, koska ei voi kuulemma kieltää toiselta sitä mahdollisuutta tuntea se ISO siellä jalkovälissä, edes kerran.

Empäs tiedä, saattaa jäädä toteutamatta, koska olen ujonpuoleista sorttia. Mutta jos se Iso Jötkö jossain tulee vastaan, niin ....!

Yhteistyössä