Saako sinkku harrastaa seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja "Ansku"
  • Ensimmäinen viesti
"Ansku"
Täällä joissakin keskusteluissa jotkut moralisoivat kun harrastetaan yhden illan juttuja tai on seksisuhde. Sanotaan, että eikö voi olla ilman seksiä niin kauan, että saa parisuhteen. "Kyllä mäkin olin ilman seksiä viisi vuotta kunnes löysin miehen".

Miksi ei saisi etsiä nautintoa? Eihän kaikki edes etsi saati halua parisuhdetta joten pitäisikö olla loppuelämänsä ilman seksiä?

Mulle seksi on erittäin tärkeä ja kyllä mä haen puutteeseeni apua. Haluan nauttia mulle tärkeästä asiasta. Joskus on yhden illan juttuja, mutta on myös mies jota tapailen säännöllisesti seksin merkeissä.

Miksi tätä ei voi sallia näin haluaville eikä moralisoida toisten tekemisiä. En mäkään mitenkään halveksu ja pidä väärinä toisten ratkaisuja jos ei tee kuten mä. Saa mun mielestä olla ilman seksiä jos haluaa, ei se ole mun asia.
 
v
Niin sä et usko, mutta moni muu uskoo. :D Tuskin se sua mitenkään heilauttaa jos joku harrastaa seksiä ilman tunteita? Ei mua ainakaan heilauta eikä heilauta sekään, että joku haluaa olla selibaatissa.
Voi se aika montaa heilauttaa kumppanin valinnassa.

Olen erittäin ylpeä henkilöistä jotka rehellisesti ovat onnellisia ja ylpeitä siitä, että ovat sinkkuja ja heillä on antoisa seksielämä. Läheskään kaikille se ei kuitenkaan sovi ja sitten podetaan morkkista jälkeenpäin.

Toivottavasti sie sit saat hyvää seksiä:heart:
 
Mulle on aivan se ja sama muiden seksin harrastamiset. Itse olen sen verran seksiriippuvainen ettei selibaattisinkkuus onnistuisi kovin montaa viikkoa :saint:
Niin on mullekin aivan sama muitten seksin harrastamiset, mutta mä olen huomannu saman asian kuin ap. Palstan moralistien mielestä sinkun pitääs olla ilman seksiä ja sitä saa harrastaa vain parisuhteessa. Kun he voivat olla ilman seksiä, niin kyllä pitää muittenkin olla ilman!
 
Niin on mullekin aivan sama muitten seksin harrastamiset, mutta mä olen huomannu saman asian kuin ap. Palstan moralistien mielestä sinkun pitääs olla ilman seksiä ja sitä saa harrastaa vain parisuhteessa. Kun he voivat olla ilman seksiä, niin kyllä pitää muittenkin olla ilman!
Niin, moralisoijat sanoo että kun mäkin pystyn olemaan vakaassa parisuhteessa 2v ilman seksiä, pitää sinkunkin pystyä :LOL:
 
Miksi yhden illan juttu olisi tunteeton, tai varsinkin jotkut lyhytsuhteet, tai pelkkä seksisuhde, mukana voi olla paljonkin tunteita vaikka se olis vaan se yks kerta tai useampi.
Tai sitten vaan kyse on tosiaan vain ja ainoastaan seksistä. No tunteita pitää sen verran olla, että tuntee vetoa ihmiseen, mutta se onkin seksuaalista vetoa. Ei mitään ihastumista tms.
 
antaa mennä vaan
Mikä siinä seksin harrastamisessa ilman vaiktuista suhdetta sitten on niin kamalaa? Ikinä en ole saanut tähän mitään objektiivista ja hyvää perustelua. Toki, sellaiselle, jolla on hyvin herkkä tunne-elämä tässä asiassa ja vaikka ihastuu kovin helposti, ei "irtoseksi" ehkä olekaan paras vaihtoehto. Usein tällaisilla henkilöillä ei ole ennenkään elämässään ollut oikein mitään.

Mutta kun iso osa ihmisistä ei kuitenkaan ole niin läheisriippuvaisia ja onnettomia, vaan osaavat käsitellä asiat asioina eikä paisutella niitä ja tehdä kaikesta elämää suurempaa. Yhden illan seksi voi olla tosi jees, aamulla töihin tai kotiin. Mukavaa oli, moikataan kun tavataan. Seksi on kuitenkin perustarve. NÄin se homma toimii eikä tarvitse katkeroitua seksinpuutteessa, kun siihen pitäisi muka olla vakisuhde.

Nämä yhdenillanjutut tuppaavat olemaan sellainen asia, joka jakaa porukkaa. Jotkut katsovat asiakseen korostaa omaa persoonallisuuttaan ja "paremmuuttaan" sillä, että vastustaa yhden illan juttuja, ihan vaan vaikka periaatteesta. Joillakin se vaan kuuluu tyyliin. Vähän niin kuin vegaanius; vastustetaan lihansyöntiä ja koetaan, että ollaan parempia ja tiedostavampia olemalla vegaaneja. Mut sit jää huomiotta se, että ne eksoottiset pavut ja muut protskun korvikkeet pitää roudata senegalista kerosiinia syövällä rahtikoneella Suomeen.
 
Mistä niit miehii sit löytää jos ei baarista? Tuskin täältä palstalta;).
No voihan sitä olla ennestään tuttu mies jonka kanssa tavataan seksin takia. Tai sitten jotkut löytävät netin kautta seksiseuraa.

Ja miksi ihmeessä baarista bongattu mies olisi sellaanen jota ei ole itte valinnut? Ei kai mies ole aina se joka iskee.
 
v
No voihan sitä olla ennestään tuttu mies jonka kanssa tavataan seksin takia. Tai sitten jotkut löytävät netin kautta seksiseuraa.

Ja miksi ihmeessä baarista bongattu mies olisi sellaanen jota ei ole itte valinnut? Ei kai mies ole aina se joka iskee.
Sehän tässä olikin vähän mielessä, että kai sit sitä panoseuraa voi itekin iskeä sieltä baarista että saa ainakin mitä haluaa:).

Oot kyllä hyvä nainen:D.
 

Yhteistyössä