V
vieras
Vieras
Siis jos vie vaikka jollekin opiskelijalle hoitoon n. 2 kertaa viikossa, yhteensä ehkä 25 tuntia kuukaudessa ja maksaa tuosta opiskelijalle 5e tuntipalkkaa eli 125e kuussa, niin saako jotain kotitalousvähennyksiä?
Itse siis töissä vuorotellaan miehen kanssa niin, että saadaan kotihoidontukea.
kannattaako siis tehdä pimeänä vai ilmoittaa siitä verottajalle?
Itse siis töissä vuorotellaan miehen kanssa niin, että saadaan kotihoidontukea.
kannattaako siis tehdä pimeänä vai ilmoittaa siitä verottajalle?