V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja osta näitä:pirkan soijajuomissa ei oo sokeria. ja sitäpaitsi on kotimaisia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja osta näitä:pirkan soijajuomissa ei oo sokeria. ja sitäpaitsi on kotimaisia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viirukissa:Alkuperäinen kirjoittaja osta näitä:pirkan soijajuomissa ei oo sokeria. ja sitäpaitsi on kotimaisia![]()
Kyllä niissä mun mielestä on sokeria, Ja ihan liikaa e-koodia löytyi silloin purkin kyljestä, kun viimeksi vilkaisin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja osta näitä:Pirkan soijajuoma, maustamaton. Ainekset: Vesi, soijapapu ja trikalsiumfosfaatti. Ja toi fosfaatti on se aine millä sitä soijamaitoa tehdään (samaa käytetään jos tekee kotona), eli se ei oo mikään lisäaine. Eli väärässä olet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viirukissa:Alkuperäinen kirjoittaja osta näitä:Pirkan soijajuoma, maustamaton. Ainekset: Vesi, soijapapu ja trikalsiumfosfaatti. Ja toi fosfaatti on se aine millä sitä soijamaitoa tehdään (samaa käytetään jos tekee kotona), eli se ei oo mikään lisäaine. Eli väärässä olet![]()
A maustamaton... Mutta kun mä tykkään tuollaisesta kaakonmakuisesta!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viirukissa:Alkuperäinen kirjoittaja osta näitä:Pirkan soijajuoma, maustamaton. Ainekset: Vesi, soijapapu ja trikalsiumfosfaatti. Ja toi fosfaatti on se aine millä sitä soijamaitoa tehdään (samaa käytetään jos tekee kotona), eli se ei oo mikään lisäaine. Eli väärässä olet![]()
A maustamaton... Mutta kun mä tykkään tuollaisesta kaakonmakuisesta!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja no höh:Ootkos kuullut, että kaakaota saa erikseen purkissa?![]()
Just. Ei yhtään.Liika soija ei ole terveellistä ihmiselle. En tiedä onko erityisen pahasta raskaalle. Sisältää hormoonia, mitä ihminen ei tarvitse niin paljon, mitä soijassa on. Itse käytän soijatuotteita, mutta kohtuudella. Raskaana en ole uskaltanut.