A
ap
Vieras
tällä palstalla valitetaan ja purnataan asiasta ja erittäin paljon asian vierestä. Olen kohta seilannut täällä 2 tuntia ja mulla meinaa pää räjähtää, yhtä valitusta kaikki. No, nyt mä sitten valitan...taas!!
Kiehuu, kattila pihisee jo...nyt odottelen sitä räjähtävää kaiken laukaisevaa naurua jostain, jostain...eikö sitä saakaan tänään täältä, eikö??
Kiehuu, kattila pihisee jo...nyt odottelen sitä räjähtävää kaiken laukaisevaa naurua jostain, jostain...eikö sitä saakaan tänään täältä, eikö??