Saako punaista maitoa hylana tai laktoosittomana? Riisipuuroa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sh-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Janskuliini84:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ei siinä maussa niin paljoa ole eroa ettei kevytmaitokin kävis :)

Ompas =) Niissä on ihan selvä ero mun mielestäni.

Joo, maistapa rinnakkain kevytmaitoon ja täysmaitoon tehtyjä puuroja, niin ei jää epäselväksi etteikö maussa olisi eroa!

Alkuperäinen kirjoittaja tuplaäippä08:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon nyt muutamat kerrat kun puuroa olen keitellyt, laktoosittomana, niin laittanut sekaan lusikallisen oivariinia. Ei huono. Eilen kun tein rasvattomaan (oli menossa vanhaksi) niin oivariinia laitoin reilulla kädellä.

Sehän ei kyllä sen jälkeen enää sitten ollut laktoositonta jos oivariinia sinne menit pökkäämään :whistle:

Sininen oivariini on muistaakseni HYLA mutta ei tietysti laktoositon vaan vähälaktoosinen.

Aivan, se on vähälaktoosista puuroa sen jälkeen mutta ei enää laktoositonta.

Mä oon nyt muutamat kerrat kun puuroa olen keitellyt, laktoosittomana, niin laittanut sekaan lusikallisen oivariinia. Ei huono. Eilen kun tein rasvattomaan (oli menossa vanhaksi) niin oivariinia laitoin reilulla kädellä.

Sehän ei kyllä sen jälkeen enää sitten ollut laktoositonta jos oivariinia sinne menit pökkäämään :whistle:

Sininen oivariini on muistaakseni HYLA mutta ei tietysti laktoositon vaan vähälaktoosinen.

No, en sitten sitä itsestäänselvyyttä kirjottanu, että laitan siis LAKTOOSITONTA OIVARIINIA. Eli puuro on laktoositonta. :)

No, en sitten sitä itsestäänselvyyttä kirjottanu, että laitan siis LAKTOOSITONTA OIVARIINIA. Eli puuro on laktoositonta. :)

Ja ennen kun joku tulee naputtamaan, ettei sellasta ole olemassakaan, niin laitan tämän: http://www.valio.fi/portal/page/portal/Valio/Tuotteet_ja_Uutuudet/Tuoteryhma/Tuote?productId=3013&tuory=3595

Tuo on vasta nyt tullut markkinoille? En naputa enää, kiitos vallan paljon tiedosta :wave: Tuollaistakin ylellisyyttä löytyy hyllystä, jippii!

On se itseasiassa ollu jo pitkään...hmm...ainakin vuoden? Eihän se mikään terveystuote ole, mutta välillä niiiiiin hyvää tuoreen leivän päällä... Kallista on!

Yhteistyössä