V
vieras
Vieras
muistelen että viimevuonna ei saanut, ja maksullisiin retkiin rahat kerättiinkin ihan vaan vanhempien kesken ns "piilossa". Mutta sillon siitä oli puhe että päiväkodin henkilökunta ei sitä rahaa saa pyytää vanhemmilta.
Nyt sitten tänävuonna meille tuli lasten retki, joka maksaa 10e per lapsi.
Ei silleen haittaa, kiva että järjestävät ja kiva että lapset pääsevät matkaan
Mutta aloin vaan miettimään tuota, että onko se sääntö nyt muuttunut?
Nyt sitten tänävuonna meille tuli lasten retki, joka maksaa 10e per lapsi.
Ei silleen haittaa, kiva että järjestävät ja kiva että lapset pääsevät matkaan
Mutta aloin vaan miettimään tuota, että onko se sääntö nyt muuttunut?