saako paitan helma olla pitempi kuin jakku?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Ei se mikään etikettivirhe, mutta näyttää hölmöltä.
niin siis sanoin että miun mielestä....

mutta mie oonki tottunu businesspukeutumiseen... ja siellä se on tarkkaa. paidan helma EI SAA vilkkua jakun helman alta...
 
Ei se kyllä saisi olla pidempi, mutta riippuu paljon myös paidan mallista ja siitä kuinka paljon pidempi paita olisi. Linkitäpäs kuva tänne =)
Ei aina tarvitse kaikkia etikettisääntöjä niin orjallisesti noudattaa. Kyllä minäkin niitä joskus rikon vaikka ammattini puolesta niissä olisi hyvä pitäytyä. Jos asusi näyttää hyvältä ja tunnet itsesi siinä kauniiksi ja tyylikkääksi niin ei kannata uutta paitaa ostaa.
 
vieras
olen juhlissa vaan vieraana. en pysty laittaan kuvaa,kun ei ole kameraa nyt tässä.
pitää vielä kokeilla jos sen helman sais siististi käännettyä tai sitten en laita jakkua ollenkaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen juhlissa vaan vieraana. en pysty laittaan kuvaa,kun ei ole kameraa nyt tässä.
pitää vielä kokeilla jos sen helman sais siististi käännettyä tai sitten en laita jakkua ollenkaan
onko siulla mahollista laittaa se paitapusero housujen tai hameen alle?

 
Greippi
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Ei se mikään etikettivirhe, mutta näyttää hölmöltä.
niin siis sanoin että miun mielestä....

mutta mie oonki tottunu businesspukeutumiseen... ja siellä se on tarkkaa. paidan helma EI SAA vilkkua jakun helman alta...
Aha, että oikein businesspukeutumiseen. Ja että on tarkkaa? Ei minulle ainakaan ole kukaan koskaan tullut sanomaa, miten saan pukeutua ja miten en. Kyllä tietyssä asemassa olevien ihmisten tulee tietää pukeutumissäännöt ilman mitään "etikettisääntöjäkin".
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen juhlissa vaan vieraana. en pysty laittaan kuvaa,kun ei ole kameraa nyt tässä.
pitää vielä kokeilla jos sen helman sais siististi käännettyä tai sitten en laita jakkua ollenkaan
onko siulla mahollista laittaa se paitapusero housujen tai hameen alle?
hameen alle en näillä kiloilla sitä paitaa viitsisi tunkea,joten täytyy varmaan helmaa lyhentää
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen juhlissa vaan vieraana. en pysty laittaan kuvaa,kun ei ole kameraa nyt tässä.
pitää vielä kokeilla jos sen helman sais siististi käännettyä tai sitten en laita jakkua ollenkaan
onko siulla mahollista laittaa se paitapusero housujen tai hameen alle?
hameen alle en näillä kiloilla sitä paitaa viitsisi tunkea,joten täytyy varmaan helmaa lyhentää
no sitte. lyhennä sitä helmaa sillain että harsimalla laitat kiinni. voit myöhemmin purkaa sen ja pitää puseroa ihan normaalisti. ettei sitte oo liian lyhyt myöhempää käyttöä varten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Ei se mikään etikettivirhe, mutta näyttää hölmöltä.
niin siis sanoin että miun mielestä....

mutta mie oonki tottunu businesspukeutumiseen... ja siellä se on tarkkaa. paidan helma EI SAA vilkkua jakun helman alta...
Aha, että oikein businesspukeutumiseen. Ja että on tarkkaa? Ei minulle ainakaan ole kukaan koskaan tullut sanomaa, miten saan pukeutua ja miten en. Kyllä tietyssä asemassa olevien ihmisten tulee tietää pukeutumissäännöt ilman mitään "etikettisääntöjäkin".
no en mie mitään businesspukeutumisetikettiä tässä kuuluttanukkaan :eek:

ja vituttiko sinua nytten tuossa miun sanomisessa joku ko piti nuin ivalliseen sävyyn vastata? :eek:

sori vaan ku oon semmosessa paikassa töissä missä pukeutuminen on tarkkaa. ja ketut, mitäs mie sitä anteeks pyytelemään...

 

Yhteistyössä