J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuotteen ostopaikka on pystyttävä osoittamaan.Ei taida pitää paikkaansa sen puoleen, mitä minä olen kuullut.
Todistustaakka asiassa on asiakkaalla, ei siinä olisi mitään järkeä, että voisit roskiksesta napata vaikka rikkinäisen leivänpaahtimen ja viedä sen randomiin liikkeeseen väittäen sitä sieltä ostetuksi ja näin ollen vaatia korjausta.Jaa, miten se pitää osoittaa, jos kuittia ei ole?
Esittämässäni esimerkissä ei voida kohtuudella näin ajatella. Joku kytkentä täytyy liikkeen ja tuotteen välillä olla. Tuohon lainaamaasi tekstiin on turha kuvitella nojaavansa, jollei millään tavoin pysty kyseistä sidosta osoittamaan.Tai vastaankin itse: Katsopas tätä tekstiä, se on tuosta linkistä, jonka joku laittoi:
"Esimerkiksi pankkikorttitosite, tiliote tai liikkeen tarra tuotteen pakkauksessa voivat näyttää ostopaikan. Jollei niitäkään ole jäljellä, valitusoikeutta ei ole menetetty. Jos voidaan kohtuudella ajatella, että virheellinen tuote on ostettu liikkeestä, johon kuluttaja valittaa virheestä, erityistä näyttöä ei tarvita."
Että näin.
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25283060:Esittämässäni esimerkissä ei voida kohtuudella näin ajatella. Joku kytkentä täytyy liikkeen ja tuotteen välillä olla. Tuohon lainaamaasi tekstiin on turha kuvitella nojaavansa, jollei millään tavoin pysty kyseistä sidosta osoittamaan.
Jos kyse on jostakin kodinkoneesta tms. josta on ajallinen takuu,niin kyllä sulla pitää olla todiste milloin tuote on ostettu. Muutenhan sitä vois valittaa vaikka kuinka vanhoista tuotteista jne..