Saako omakotitalon aitaan laittaa koirakielto kyltin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epäsiistit koirien omistajat ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epäsiistit koirien omistajat ärsyttää

Vieras
En kyllä tiiä oisko sellasesta hyötyä, ku usein koirien omistajat ei tunnu ymmärrätävän ko. merkkiä. Kusta ja paskaa joka puolella.

Kattelet ku joku paskattaa koirasa siin, ja sit juokset paikalle et "hei sult putos jotaa!! (et kyl varmast jätä tähän tms.)"

jos on sun oma aita, ni kai niihin saa ihan asiallisii juttui ripustella..

mä laittaisin, koska mä vihaan koiranpaskaa joka lojuu MUN pihamaalla! Naapuri aikanaan laittoi koiranpaskattajan keräämään käsin paskan pois, kun paskatti koiransa portin pieleen. Juoksi kauheella vauhilla paikalle, kun ikkunasta näki. Oli muuten viimeiset paskat sen talon pihalla. Ja jos joku nyt vetää herneet tästä nenään, niin tontti ei rajoitu välttämättä siihen aitaan.

Mites olis joku tämmönen:

image.php

Me ollaan jouduttu vaihtamaan omakotitalomme postilaatikon tukipylväs jo kerran kun alkoi lahota koirankusetusten jäljiltä. Röyhkeydellä ei ole mitään rajaa, perhana! Ja kun meidän postiloota on 15 metrin päässä kävelytien reunasta eli ei edes ihan lähellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Epäsiistit koirien omistajat ärsyttää:
Miksihän useat koirien omistajat on niin kamalalia sotkemaan?

Sansse. Meillä itsellämmekin on kolme koiraa mutta ikinä ei tulis mieleenkään sonnituttaa niitä toisten tonteille tai edes niiden läheisyyteen. Tai edes vähän kauemmas.

Mulla palo kerran päreet yhen koiran kakattajan kans.
Keräsin paskan pussiin ja vein koiran omistajan postilaatikkoon.
Ei kakkinut sen jälkeen tämä koira meidän tontille :)

Yhteistyössä