Kauhea jano ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyi

Vieras
onko ihan normaalia raskautaeen liittyvää että janottaa koko ajan?
Ja äsken olin suihkussa niin rupes kädet täriseen ja heikottaan ja jalat tärisi ja ihan ku ois ollu joku vuosisadan krapula.
Sit vähän nyt helpotti ku istuin ja join vettä. Että en tiiä johtuko sitte janosta seki.. vieläki vähä tärisee kyllä
Verensokeri ainaki viimeks mitattuna oli ihan ok et ainakaan tuskin sellasesta ei pitäs johtua?

minulla oli samaa melkein koko raskauden. Saatoin yöllä herätä jopa 15 minuutin välein siihen, että janotti, eikä se mennyt ohi vaikka kuinka joi. SOkerit ja muukin ok, mitään kummempaa syytä en koskaan saanut ja oli kuulemma ihan ok.

sokerirasitukseen ne kyllä mut pistää mutta se on vasta joskus myöhemmin.. nyt vasta 18. viikko .
Kun mun isällä on aikuisiän diabetes ja äidillä tais olla mua odottaessa vähän korkeet verensokerit jne...

iin ja siis esim . töissä join vähän päälle 2 puolen litran pulloa vettä, ja sitten mehua ja vettä monta mukillista (en ees laskenu montako). Kun olin yövuorossa. Ei olllut ees hirveen kuuma tai mitään.
sitte yövuoron jälkeen kun menin nukkumaan ja heräsin, niin vetäsin sitte litran mehua ja nyt illan mittaan oon litkiny vettä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
iin ja siis esim . töissä join vähän päälle 2 puolen litran pulloa vettä, ja sitten mehua ja vettä monta mukillista (en ees laskenu montako). Kun olin yövuorossa. Ei olllut ees hirveen kuuma tai mitään.
sitte yövuoron jälkeen kun menin nukkumaan ja heräsin, niin vetäsin sitte litran mehua ja nyt illan mittaan oon litkiny vettä.

mullakaan ei ikinä ole paastoarvoissa ollut mitään vaikka kahdessa raskaudessa on ollut raskausdiabetes.

Alkuperäinen kirjoittaja khyll':
miksi vasta sitten pistävät sokerirasitukseen. aikasemmin saisivat pistää. kuullostaa aivan verensokereihin liittyvältä vaivalta!!!

no ku nse on kuulemma yleensä joskus vähän myöhemmillä viikoilla...