Saako noita DERMOSIL-tuotteita mistään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tianna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Helsingissä on yks "apuvälinekauppa" mikä myy niitä.

Mikä ihme on apuvälinekauppa? :D

Ja ei nyt oo sellasta kaveria, joka tilais kimpassa. Tai en ainakaan tiedä. Apteekin työntekijöihin on aika etäinen suhde, mutta sitä kai vois miettiä jos ei muuta keksi...

Toi deodorantti on vaan niin parasta, etten suostu enää käyttämään muita.

Mulle ei nyt oikein aukea että miksi pitäisi ottaa yhteyttä apteekin henkilökuntaan. Mun tietääkseni tuotteita voi ostaa vain Dermoshopista. Mä voisin muuten tulla kimppaan mut just tilasin työpaikan kimppatilauksen mukana. Onks sulla lapsia hoidossa tai koulussa? Mites lasten kaverien äidit?

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Helsingissä on yks "apuvälinekauppa" mikä myy niitä.

Mikä ihme on apuvälinekauppa? :D

Ja ei nyt oo sellasta kaveria, joka tilais kimpassa. Tai en ainakaan tiedä. Apteekin työntekijöihin on aika etäinen suhde, mutta sitä kai vois miettiä jos ei muuta keksi...

Toi deodorantti on vaan niin parasta, etten suostu enää käyttämään muita.

: :xmas: Sellanen mikä myy mitttilaus tukisukkia ym.

Alkuperäinen kirjoittaja fani:
Mulle ei nyt oikein aukea että miksi pitäisi ottaa yhteyttä apteekin henkilökuntaan. Mun tietääkseni tuotteita voi ostaa vain Dermoshopista. Mä voisin muuten tulla kimppaan mut just tilasin työpaikan kimppatilauksen mukana. Onks sulla lapsia hoidossa tai koulussa? Mites lasten kaverien äidit?

No esim, apteekin, terveyskeskuksen, eläinlääkäriaseman yms yms henkilökunnat tekee tilauksia, aukesko nytten? En siis tarkoittanut että tuntemattomaan otat yhteyttä vaan että onko kavereidesi joukossa ihmisiä jotka voisivat tilata...

Yhteistyössä