[QUOTE="vieras";23720978]Sama syy miehillä: kuka viitsii nussia lihavaa ja rupsahtanutta jokinorsua, kun voi nauttia nuorista, iloisista, seksikkäistä ja kimmoisista naisista?[/QUOTE]
menikös sulla nytten herraseni jotain ohi.. eipä tuossa mihin vastasit viitattu miehen ulkoiseen olemukseen (mahdolliseen rupsahtamiseen) vaan siihen, että miehen seksuaaliset taidot ja seksuaalinen vuorovaikutus on ala-arvoista. Lihavan ja rupsahtaneen naisenko seksuaalinen suoritus on ala-arvoista, ihan ulkonäön takia? Varmasti osaa +30 tuhdimpi aikuinen nainen lutkuttaa mulkkua paljon paremmin kun alle parikymppinen 26" mahtuva mimmi, ellei se oo ollu hyvällä opettajalla aikasessa koulutuksessa asian suhteen.
Onhan se totta, että moni mies haikailee nuorien seksisymbolien TePien perään, mutta ainoa syy ei ole se visuaalinen nautinto, vaan se, että pikkutyttöset ei vaadi omaa kokemattomuuttaan seksiltä niin paljon kun aikuinen nainen. TePin mielestä voi olla tosi cool jos itseään jopa 20-30v vanhempi mies puskee sisään hiki virraten ja laukeaa hetkessä -jonka TePi mieltää, että on itse niin hot, eikä niin, että miehellä on ennenaikainen siemensyöksy. Jossain vaiheessa se TePi kohtaa hyvin ottaneen herrasmiehen, jolla joku kiltti täti on rohjennut opettaa temppuja ja kikkoja, kuinka tyydytetään NAINEN ja sinä meni sitten sekin TePi. Sitten se asettuu aloilleen, hakee hyvän kumppanin, perustaa perheen ja mahdollisesti loppujen lopuksi saattaa päätyä edellä mainituksi lihavaksi ja rupsahtaneeksi naiseksi.
Tiedän, että kaltaistesi silmissä olen siellä rupsahtaneet puolella. Mitä muuta 30v normaali "savolais taustainen" nainen voi olla? Joo ja kyllä olin alle 20v sellainen kiinteä ja kimmoisa ihastuttava blondi. Sinäänsä on sama miltä se kumppani näyttää, kunhan kemiat toimii ja ollaan valmiita tekemään asioille jotain.