Saako näillä mitoilla miehen?

  • Viestiketjun aloittaja Hemulitäti
  • Ensimmäinen viesti
Hemulitäti
Pituus 168, paino 68, ry 98, vyötärö 78, lantio 98. Malli persjalkainen, reidet pyöreät. Liikun aika paljon. Naama on ihan ok.

Vai olenko vain se illan viimeinen toivo, kun parempaan ei pystytä?
 
nätti taidat olla
Varmasti, olisit minun mieleen oikein kovasti, kunhan vaan ikä olisi reilusti yli 20V.
Laita vaikka kuvaa alusvaatteisillaan, ei tarvii kasvoja kuvata kunhan keho näkyy olkapäistä alaspäin.
 
kyllä se on kiinni vähän muusta kuin ulkonäöstä...

paitsi jos haluaa jonkun tietyn miehen joka taas valitsee naisensa vain ja ainoastaan ulkoisten ominaisuuksien perusteella, ja ne ominaisuudet on kaukana susta. silloin kannattaa ehkä etsiä toinen mies :D
 
kumma mies
Mitoissasi ei ole mitään vikaa, ihan normaalin kokoinenhan sinä olet. Ja muutenkin, naiset kuvittelevat ulkonäön merkitsevän enemmän kuin se todellisuudessa merkitsee.

Luonne ja asenne korvaa pikku viat ulkonäössä mutta kauniskaan kuori ei korvaa luonnevikaa.
 
N
Mun kavereista laihat ja hyvä kroppaiset on niitä sinkkuja ja vähän pyöreemmillä kaikilla miehet (on poikkeuksiakin). Tämä johtuu yleensä siitä, että ne "parhaimman näköset" on nirsoimpia ja etsivät aina varattuinakin jotain parempaa. En sano, että pitää tyytyä omasta mielestä rumaan tms. mutta totuus on, että ihan varmasti jostain löytyy aina joku joka on jollain tavoin paremman näkönen. Kokonaisuus on se mikä ratkasee!
 
No tottakai voit! Eikä se ole koosta kiinni, ole iloinen, avoin ja aito. Ne miehet joita mallinvartaloilla "saa" voivat olla vain kiinnostuneita siitä nätistä kropasta. Ja makuja on monia, mulla mies joka ei tykkää langanlaihoista (en ole itsekään sellainen koskaan ollut) ja kun kysyin mitä minussa ensimmäisenä huomasi oli raikuva nauru, iloinen asenne kaikkeen ja kuulema olen hänen mielestään kauniskin. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja N:
Mun kavereista laihat ja hyvä kroppaiset on niitä sinkkuja ja vähän pyöreemmillä kaikilla miehet (on poikkeuksiakin). Tämä johtuu yleensä siitä, että ne "parhaimman näköset" on nirsoimpia ja etsivät aina varattuinakin jotain parempaa. En sano, että pitää tyytyä omasta mielestä rumaan tms. mutta totuus on, että ihan varmasti jostain löytyy aina joku joka on jollain tavoin paremman näkönen. Kokonaisuus on se mikä ratkasee!
Höpöhöpö, en mä usko että se siitä on kiinni :)

Mulle on ainakin henkilökohtaisesti aivan sama, miltä mies näyttää, kunhan se ob muuten kaikin puolin ihana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kuukerin Nelli:
No tottakai voit! Eikä se ole koosta kiinni, ole iloinen, avoin ja aito. Ne miehet joita mallinvartaloilla "saa" voivat olla vain kiinnostuneita siitä nätistä kropasta. Ja makuja on monia, mulla mies joka ei tykkää langanlaihoista (en ole itsekään sellainen koskaan ollut) ja kun kysyin mitä minussa ensimmäisenä huomasi oli raikuva nauru, iloinen asenne kaikkeen ja kuulema olen hänen mielestään kauniskin. :ashamed:
:LOL: sun nikki...
 
Hemulitäti
No, kun täällä esim. vähän väliä mun kokoiset on läskejä, ja läskit saa miehen vain sen vuoksi (ainakin yhdeksi yöksi), että niiltä saa helposti ja sitten mies pidättelee sitä oksennusta siinä silmät kiinni. Tällaista en kuitenkaan ole hakemassa.
 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Saankohan naista?

Mitat 190/90/25

Pärstä kuin kirveellä veistetty.
Voisiko joku ystävällisesti vasta onko minulla mitään mahdollisuuksia näillä mitoilla saada naista?
Mikä mitta tuo 25 on? Sun pipon mitta vai?
taitaa olla kengännumero....
Vai äo :attn: ??
 

Yhteistyössä