Saako modejen toimia kritisoida? Vai tuleeko helposti banni?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Manta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Manta

Vieras
Tarkotan nyt asiallista kritisointia heidän toimistaan eikä mitään haukkumista. Modethan on samanlaisia ihmisiä kuin me eli heillä on omat mielipiteensä mikä on poistamisen arvosta, bannin arvosta jne. Joku toinen voi olla eri mieltä asiasta, toinen voi olla tiukempi mode kuin toinen.

Tällä palstalla ei mun mielestä ole puolueellista moderointia kaikkien modejen toimesta. Yksi mode on monesti ollut muitten mukana vinoilemassa ja nauramassa sille joka sattuu sillon olemaan pilkan kohteena. Ei mun mielestä tuollanen ihminen ole sopiva modeksi.

Ehkä modejen pitäs olla sellasia että he eivät ole palstalaisia lainkaan mutta ei taitas riittää modeja sitten siihen hommaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Moderaattorit toimivat palstalaisten apuna ja yhteytenä ylläpitoon, moderaattorin lynkkaus palstalla ei ole suotavaa/toivottavaa. Palautetta toki otamme mielihyvin vastaan.

Näin lukkee tuolla nostossa...

Niin, mielipiteet on täysin sallittuja hyvän maun rajoissa, samat säännöt pätee kun keskusteluissa eikä bannia asiallisesta palautteesta tule, vaikka olisikin negatiivista :)
 
Mä luulen, että jos joku kritisoi kovin voimakkaasti niin siitä joutuu helposti silmätikuksi. Tarkoitan, että me kaikki olemme ihmisiä ja mulla itsellänikin on ns. inhokkeja, joiden viestit nostavat lähes aina karvat pystyyn. Ja silloin, kun tunnistan jonkun nikin niin ajattelen jo etukäteen, että nyt tulee typeryyksiä, ennakkoluuloja, suvaitsemattomuutta, yksinkertaisuutta, salaliittoteorioita, taikauskoa, "faktaa" tuulivoimasta, jne.
 

Yhteistyössä