M
Manta
Vieras
Tarkotan nyt asiallista kritisointia heidän toimistaan eikä mitään haukkumista. Modethan on samanlaisia ihmisiä kuin me eli heillä on omat mielipiteensä mikä on poistamisen arvosta, bannin arvosta jne. Joku toinen voi olla eri mieltä asiasta, toinen voi olla tiukempi mode kuin toinen.
Tällä palstalla ei mun mielestä ole puolueellista moderointia kaikkien modejen toimesta. Yksi mode on monesti ollut muitten mukana vinoilemassa ja nauramassa sille joka sattuu sillon olemaan pilkan kohteena. Ei mun mielestä tuollanen ihminen ole sopiva modeksi.
Ehkä modejen pitäs olla sellasia että he eivät ole palstalaisia lainkaan mutta ei taitas riittää modeja sitten siihen hommaan.
Tällä palstalla ei mun mielestä ole puolueellista moderointia kaikkien modejen toimesta. Yksi mode on monesti ollut muitten mukana vinoilemassa ja nauramassa sille joka sattuu sillon olemaan pilkan kohteena. Ei mun mielestä tuollanen ihminen ole sopiva modeksi.
Ehkä modejen pitäs olla sellasia että he eivät ole palstalaisia lainkaan mutta ei taitas riittää modeja sitten siihen hommaan.