saako miehesi saunoa vieraiden naisten kanssa?

...
Saa saunoa! Miksi kieltäisin? Jos ajatellaan jotain pettämisjuttuja, niin siihen ei saunaa tarvita. Jos haluaa nähdä alastomia naisia, siihenkään ei saunaa tarvita. Sama jos mies kieltäisi minua saunomasta uimahallissa, koska olen bi.
 
tsau
Itseasiassa kerran on käynyt niin, että kuulin jälkikäteen mieheni olleen yhden naisen luona saunomassa baari-illan jälkeen. Tosin siellä oli ollut mukana myös yksi toinenkin mies. Suutuin asiasta, koska asiaa vartavasten salailtiin minulta ja sen naisen tuntien....No.... aika tyrkky akka on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja -g:
Kyllä ne äijät aivan varmasti tsekkailee naisten ruumiinosat saunassa, ainakin sivusilmällä... ja ehkäpä vielä kiihottuvat niistä ja fantasioivat :)
Kiihottumisen ainakin luulisi näkyvän päällepäinkin :whistle:
Se näkyy ja siksi miehet yrittävät yhteissaunassa ajatella jotain muuta, vaikka sattuisivatkin ohimennen vilkuilemaan naisia. Paisuvaiskudoksen täyttyminen on paha paikka, koska sitä ei loputtomiin voi peitellä. Oikeastaan se on yksi syy, miksi jotkut miehet kaihtavat yhteissaunoja - tai ylipäätään saunomista toisten kanssa. Ei luota siihen, että pystyy hillitsemään itsensä. http://ircquotes.fi/?39747
 
Non compos mentis
Mä yleensä jussina olen saunassa sekalaisen joukon kanssa. Eivät he minulle kyllä vieraita ole, en ventovieraiden kanssa muutenkaan juhannusta viettäisi. Yleensä porukassa muutama pariskunta ja sitten sinkkuja edustaen kaikki mahdollisia seksuaali-identiteettejä. Kertaakaan ei ole kukaan edes lähennellyt tai kertonut rivoa juttua. Saunassa politikoidaan ja puhutaan vakaumuksista, yleensä sillä olettamuksella, että kaikki saunojat ovat punavihreitä ateisteja.

Ei ole minusta mustasukkaisuuden paikka sekasauna tai -uinti.
 
hivenenhullu
saa ihan yhtä paljon kuin mä vieraiden miesten kanssa... eli EI SAA :D
on eriasia jos me ollaan molemmat menossa saunaan ja siellä on muitakin... mutta erikseen ei sekasaunoihin mennä...
 
En ihan heti näe tilaisuutta, missä menisi vieraiden naisten kanssa saunaan, tuskin vieraitten miestenkään. Sekasaunat ystävien kesken on ok, eikä niihin tarvi lupia kysellä, ei myöskään perustella, jos ei halua niihin osallistua.
 
nove
Saa saunoa ja on saunonutkin kahden naisen kanssa. Ovat kavereita. Ja ei, meillä ei petetä. Ei tuon saunakaverin kanssa eikä muutenkaan. Meillä ei olla mustasukkaisia. Voisin kuvitella että elämä mustasukkasen puolison kanssa on tosi vaikeaa. Myös elämä mustasukkasella ihmisellä on varmaan vaikeaa.

Jos joskus joku pettämisjuttu tulee niin sitä mietitään sitten. Minusta on turha stressata etukäteen. Minä luotan niin kauan kunnes toisin todistetaan.
 
TilkkuTyttö
Köh...kylläkai se saa saunoa, mikäpäs minä olen kieltämään, mutta ei se tykkää saunoa edes miesten kanssa tai itsekseenkään, joten en voi kuvitella tuota koskaan tapahtuvan.

Muistaakseni viimeksi käynyt saunassa 3v sitten Suomessa käydessämme.
 
.
Saa saunoa ja on saunonutkin, minulle sekä tuttujen että ventovieraiden naisten kanssa.Olen asiasta tietoinen ja hyväksyn sen, ei saunomisessa ole mielestäni mitään eroottista vaikka alasti ollaankin.
Eikä mielestäni voi vaatia mitään silmät kiinni saunomista.
 
Kuvitellaan tilanne: iso porukka illanvietossa ja pukuhuoneessa kysellään, että hei saaksä tulla, etkö, kysy nyt vielä. Ei, en mä saa tulla. Mä ootan teitä täällä. En mäkään kyllä sais, mutta jos ette kerro, niin kyllä mä ehkä voisin tulla. Tuu vaan, ei me kerrota, en mäkään oikeesti saisi. :saint:
 
Vaikee ees kuvitella et mies menis saunaan jossa on muita naisia. Jos sellanen tilanne tulis niin sanoisin aika selvästi etten tykkää ideasta. Tietenkin jos saunassa olis pelkkiä mummoja niin siitä vaan :LOL:
 
vieras
Ihan kuin osa puhuisi biksut päällä saunomisesta ja toiset nakuna.

Voiko jotakuta haitata se että saunoisi vieraan naisen kanssa (vaikka kahdestaan) jos on bikinit päällä???
 

Yhteistyössä