Ei kai sitä laissa ole kielletty? En ajattelisi mitään, taaskaan. No, ehkä jos lapset olisivat kovin samanikäisiä, voisin ajatella, että onpa mies pitänyt kiirettä ja kovasti halunnut suvun jatkumista varmistaa.
En mä nyt osaa vastata että saako, mutta kyllähän se kertoo ihmisen vastuullisuudestakin jotain, tai ei nyt suoraan tietenkään, vaan se miten se pitää niistä lapsistaan huolta. Mutta mä kyllä kiertäisin kaukaa tuollaisen miehen. Anteeksi nyt.
Tunnen erään miehen, jolla on neljän naisen kanssa lapsia yhteensä 6 ! Neljän ???!!!
Otsikkoon vastaan että mun miehellä ei ainakaan saa olla lapsia kuin vain mun kans. En halua lapsilleni mitään puolisisaruksia.
Mutta yleisesti ottaen, en ajattele miehestä kovin hyvää jolla lapsia usealle naiselle saatikka sitten naisesta jolla monta lasta ja kaikilla eri isät. Mut oikeestaan mulla sama mitä muut tekee.
No se vähän riipuuu...Mutta jos ne on kaiki ihan julki vahinkoja niin kuuluu kyllä sarjaan "seisoo järki ja kyrpä yhtä aikaa". Jos ei, niin kyllä väkisinkin alkaa mietiä, mikä miehessä on vikana, kun kaikki nostaa sen pellolle.
Veljellä on kolme lasta kahden naisen kanssa. Kun kuulin tästä tuoreemmasta erosta, niin kyllä mä mietin, että toivottavasti ei taas ole heti seuraavan naisystävän kanssa lasta hankkimassa.