T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:rusinantte: huolehtiiko miehesi näistä kaikista lapsista?
Kyllä vain. Kolme on jo täysi-ikäisiä ja ihan normaali isä-lapsi-suhde kaikilla on.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:rusinantte: huolehtiiko miehesi näistä kaikista lapsista?
Kyllä vain. Kolme on jo täysi-ikäisiä ja ihan normaali isä-lapsi-suhde kaikilla on.![]()
Hyvähyvä! Tiedän tapauksen jossa isä ei halua huolehtia/pitää yhteyttä toiseen lapseensa (joka ensimmäisen tavoin oli vahinko) ja nämä siis ovat eri naisille ja nyt tämän miehen nykyinen odottaa lasta. Mietin vaan, miten ihmiset uskaltaa lyhyiden tuttavuuksien jälkeen tehdä lapsia miehille, jotka ei huolehdi edellisistäkään.
Tämä siis ei liity sun tapaukseen, kunhan mietin, vaikkei asia edes mulle kuulu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:rusinantte: huolehtiiko miehesi näistä kaikista lapsista?
Hyvähyvä! Tiedän tapauksen jossa isä ei halua huolehtia/pitää yhteyttä toiseen lapseensa (joka ensimmäisen tavoin oli vahinko) ja nämä siis ovat eri naisille ja nyt tämän miehen nykyinen odottaa lasta. Mietin vaan, miten ihmiset uskaltaa lyhyiden tuttavuuksien jälkeen tehdä lapsia miehille, jotka ei huolehdi edellisistäkään.
Tämä siis ei liity sun tapaukseen, kunhan mietin, vaikkei asia edes mulle kuulu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jontsulii:2 miestä ja molemmilla vain minun kanssani
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:rusinantte: huolehtiiko miehesi näistä kaikista lapsista?
Mun mies oli tosi nuori, kun hänen entinen tyttöystävänsä kertoi tulleensa raskaaksi. Suhde oli siis jo loppunut, mutta mies silti hoisi (hoitaa vieläkin) isän tehtävät kunnialla. Kaksi muuta lasta on miehen 1. avioliitosta, joka kesti yli 10 vuotta, ja eron jälkeen miehellä ja hänen ex-vaimollaan oli yhteishuoltajuus. Nyt nämä vanhemmat lapset ovat siis täysi-ikäisiä ja todella rakkaita nuoremmille sisaruksilleen, eli meidän yhteisille lapsille.
Alkuperäinen kirjoittaja i:Kolme lasta minun kanssani.
Mun täytyy sanoa, etten tiedä, mitä miehestäni ajattelisin (tai siis en ajattelisi mitään hyvää ), jos paljastuisi, että hänellä olisi jostain vanhasta suhteesta lapsia jossain, eikä pitäisi yhteyttä näihin lapsiinsa. Mä olisin varmaan tosi pettynyt ja vihainen. En mä itse meinaan haluaisi lapsia sellaisen miehen kanssa, joka on jo aiemmin "unohtanut" vanhan elämänsä lapset. Mun mielestä miehen pitää pitää huolta omista lapsistaan.