PEESI !!!Alkuperäinen kirjoittaja Lessu:Oisinpa lestadiolainen, niillä on kuukautisetkin vain kerran vuodessa eli synnytyksen jälkeen. Muut kuukaudet raskaana . Ei olisi siis kuukautisista haittaa elämässä
Ei kun siitä kannaksen toiselta puolelta.Alkuperäinen kirjoittaja gfjuy90:lessut on perseestä : Dd hehee
On vai? Miks mulla sit on menkat kestäny viimeset 17 pv? Ja nuorimmainenkin täyttää kk päästä 2v.Alkuperäinen kirjoittaja Lessu:Oisinpa lestadiolainen, niillä on kuukautisetkin vain kerran vuodessa eli synnytyksen jälkeen. Muut kuukaudet raskaana . Ei olisi siis kuukautisista haittaa elämässä
Eihän nuita saa tehdä kukaan muukaan Suomen lakikin se jo kieltää.Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Kyllähän lestadiolaiset itse laittaa kuvia esim. suviseuroista nettiin! Miks muuten kiinnostaa mitä lestadiolaiset saa tehdä ja mitä ei?
Saako ei lestadiolaiset ajaa kännissä? Pettää puolisoaan? Varastaa kaupasta? Rikkoa toisen koti rauhaa?ym......
Minua ei nämä haittaa. Ihan samallalailla pommitetaan kaikkija muitakin.Alkuperäinen kirjoittaja jill:Kuinka te jaksatte tehdä näitä aloituksia? Miksi juuri lestadiolaisista? Vai onko joku nähnyt kenenkään kyselevän yhtä typeriä kysymyksiä esim.helluntailaisista? Tehkääpä samanmoisia aloituksia vaikka mustalaisista tai somaleista, ne kyllä poistetaan/lukitaan vähän äkkiä.
Yhtälailla sinun pitäisi hyväksyä lestat.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu lestadiolaisten pitäisi hyväksyä ihmiset sellaisenaan niin kuin kaikkien muidenkin. Lestadiolaisissa on mätiä ihmisiä niin kuin kaikissa muissakin.