M
"mie"
Vieras
aerosolipulloja esim.hiuslakkaa? Ollaan lähdössä ulkomaille ja yritin lukea tuolta lentoyhtiön sivuilta ohjeita, mutta en ihan ymmärrä koko tekstiä. Lentoyhtiö on KLM jos sillä on merkitystä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis KLM:lläkin sai laittaa ruumaan aerosolia?Ruumaan meneviin tavaroihin saa ottaa normikokopullon aerosolituotetta. Itse olen hankkinut matkoja varten pikkupullot hiuslakkaa ja shavegeelejä ettei täyty matkalaukku turhaan ja pysyy paino sellaisena että mahtuu tuliaisetkin.
Ja mainitsen nyt vielä, että just olen matkustanut viime viikolla viimeks lentokoneella kun näkyy olevan täyttä huuhaata vastauksetkin taas tässä aloituksessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22360380:Siis KLM:lläkin sai laittaa ruumaan aerosolia?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22360380:Siis KLM:lläkin sai laittaa ruumaan aerosolia?
Ja Kelmin sivuillakin on näköjään, että käsimatkatavaroihin ei saa ottaa aerosoleja. Mutta ei kyllä mainita, että ruumaan saisi.Trafin sivuilla sanottiin, että kosmetiikka-aerosolia saa ottaa alle puolen litran pakkauksessa ruumassa kuljetettuna. Ensin tosiaan sanotaan, ettei helposti syttyvää aerosolia saa kuljettaa koneessa ollenkaan, mutta seuraavaksi pyörretään sen verran, että hiuskiinnettä voi olla.
Ok. Esikoinen vaan kun vuosi sitten ennen Meksikon reissua asiaa Kelmiltä varmisti, niin sanottiin, että ei aerosoleja.Kyllä saa ottaa henkilökohtaiseen käyttöön olevia tuotteita kunhan määrä ei ole aerosolituotteella se yli 500 ml
Lukeeko missään mitään mitä voi seurata jos on jotain kiellettyä muttei kumminkaan mitään pommia? Luulisi että pahin asia olisi tuollaisesta mahdollinen takavarikointi. Itse lennän keskimäärin 2-3 kertaa vuodessa ulkomaille eikä ole ikinä tullut hiuslakan tai muotovaahdon kanssa ongelmia. USAan lennettäessäkin ne avaa joka kerta joka ikisen laukun.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22360528:Avaako? Miksiköhän sitten viime keväänä vain yhden kollegan matkalaukussa oli lappu, että laukku oli avattu? Meillä kahdella muulla samalla reissulla olleella ei sellaista lappua ollut.
Mullakaan ei viimeksi ollu mitään lappua (aikaisemmin on ollut). Tavarat olivat kuitenkin vaihtaneet sekä mulla että miehellä täysin järjestystä laukussa tavalla joka ei ole mahdollista pelkästään laukun pyörimisellä ympäri ym. En nyt vanno päätä pölkyllä tästä asiasta, mutta sen sanon ettei lappua joka kerralla laiteta.
Meillä on avattu parilla kerralla yksi laukuista. Mukana oli se lappu. Kerran oli aivan vieraat uudet sukat laukussa, niissä oli hintalappukin tallella, muttei kyllä meidän ostamatAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22360528:Avaako? Miksiköhän sitten viime keväänä vain yhden kollegan matkalaukussa oli lappu, että laukku oli avattu? Meillä kahdella muulla samalla reissulla olleella ei sellaista lappua ollut.
Meillä on avattu parilla kerralla yksi laukuista. Mukana oli se lappu. Kerran oli aivan vieraat uudet sukat laukussa, niissä oli hintalappukin tallella, muttei kyllä meidän ostamatSilloin sitä lappua ei ollut mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22360571:Lentoasemilla on siis kaikkiin matkalaukkuihin sopivat avaimet..hmm...ensi kerralla laukku Abloy-munalukolla kiinni![]()
Lukeeko missään mitään mitä voi seurata jos on jotain kiellettyä muttei kumminkaan mitään pommia? Luulisi että pahin asia olisi tuollaisesta mahdollinen takavarikointi. Itse lennän keskimäärin 2-3 kertaa vuodessa ulkomaille eikä ole ikinä tullut hiuslakan tai muotovaahdon kanssa ongelmia. USAan lennettäessäkin ne avaa joka kerta joka ikisen laukun.
Silloin varmaan rikotaan lukko tai laukku. Me ei lukita laukkuja ollenkaan, nopeuttaa tarkistusta=)
Meillä on ollut sellainen lukko, jonka pitäisi olla se joka paikassa viranomaisen avattavissa oleva, mutta se oli napsaistu tylysti poikki. Sen jälkeen ei olla lukittu.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22360616:Mä olen aina laittanut lukkoon, mutta sillä matkalaukun omalla lukolla. Mutta nyt alan paremmin ymmärtää, miksi matkalaukut eivät aina tule matkustajan mukana. Onhan siinä melkoinen urakka avata monen sadan matkustajan matkalaukut, vaikka tulisikin lähtöselvitykseen ajoissa.